درخواست یک نماینده از رئیسی


عضو کمیسیون عمران مجلس از رئیس دستگاه قضا خواست تا ضمن دستور ویژه برای پیگیری این موضوع، با متخلفان واردات دارو و مافیای اصلی برخورد شدید شود.

صراط:

سید هادی بهادری نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تسنیم با بیان اینکه نمایندگان مجلس در سال گذشته مبلغ 14 میلیارد دلار برای تامین مایحتاج مردم بودجه تخصیص دادند، گفت: هدف نمایندگان این بود تا مردم گرانی احساس نکنند و به همین دلیل این رقم با ارز 4200 تومانی تخصیص داده شد.

وی تصریح کرد: بخشی از این رقم برای تامین سلامت و درمان مردم تخصیص داده شد و مقرر گردید تا با ارز4200 تومانی داروی مورد نیاز وارد کشور شود نه آنکه داروهایی که ما مشابه آن را در داخل داریم.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه متاسفانه سوء استفاده کنندگان و مافیای واردات دارو این ارز را گرفته و بجای دارو در بخش های دیگر هزینه کردند، افزود: حتی شنیده شده که ارز دارو توسط مافیا در بخش واردات لوازم خانگی، واردات مبل و لوازم آشپزخانه هزینه شده است.

بهادری با بیان اینکه سرنوشت ارزهای دولتی دارو 4200 تومانی نامعلوم است گفت: تا کنون هیچ مسئولی در خصوص ابهامات موجود در این زمینه به مجلس گزارشی نداده است اما ظاهرا وارد کنندگانی که داروی آنها تولید مشابه داخل دارد ارز دولتی را هدر داده‌اند. اینجانب از آقای عادل آذر رئیس دیوان محاسبات کشور خواستم تا گزارشی در این زمینه به مجلس ارائه کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت برخورد قضائی با متخلفان ارز دولتی بخصوص مافیای واردات دارو گفت: از آیت اله رئیسی، رئیس دستگاه قضا انتظار داریم تا دستور ویژه دهد با کسانی که جان، سلامت و درمان مردم را به بازی می گیرند، برخورد شدید شود و هیچ مماشاتی با متخلفان واردات دارو و مافیا صورت نگیرد.

بهادری گفت: از رئیس دستگاه قضا می خواهیم اجازه ندهد تا در سال رونق تولید به تولید کنندگان آسیب برسانند. مافیای اصلی دارو پنهان نشوند.

وی در پایان بر ضرورت هوشمندی دستگاه های نظارتی تأکید کرد و خواستار آن شد باید مراقب بود که در این رسیدگی جای مافیای اصلی با عده ای از تولید کنندگان زحمت کش و با تجربه کشور عوض نشود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط