لوکاکو: در منچستریونایتد مقصر همیشه من، الکسیس سانچز و پوگبا بودیم؛ اگر مقصر من بودم چرا در بلژیک خوب بازی می‌کردم؟


لوکاکو: در منچستریونایتد مقصر همیشه من، الکسیس سانچز و پوگبا بودیم؛ اگر مقصر من بودم چرا در بلژیک خوب بازی می‌کردم؟

مهاجم بلژیکی معتقد است منچستریونایتد از او در مقابل شایعات رسانه ها حمایتی نکرده و همیشه در این تیم به دنبال...

طرفداری - روملو لوکاکو پس از دو سال حضور در منچستریونایتد در این تابستان به اینتر پیوست. مهاجم 26 ساله بلژیکی در زمان ژوزه مورینیو در منچستریونایتد، از سوی رسانه ها مورد انتقاد قرار می گرفت و پس از روی کار آمدن سولسشر نیز گزینه اول خط حمله نبود و مربی منچستریونایتد، مارکوس رشفورد را ترجیح می داد. لوکاکو در گفتگو با LightHarted Podcast گفت:

آنها مجبورند یک نفر را پیدا کنند. یک بار پوگبا، یک بار من و بار دیگر الکسیس سانچز. مقصر همیشه ما سه نفر بودیم. وقتی آنها می خواهند تقصیر را گردن من بیندازند، می دانید، لعنت به آن! هر کاری می خواهید بکنید. فکر می کنم تیم پتانسیل بالایی برای انجام کارهای بزرگ دارد. استعدادهای زیادی حضور دارند اما فوتبال فقط داشتن بازیکنان مستعد نیست. شما باید یک تیم بسازید.

خیلی از مردم فکر می کردند من مناسب سیستم سولسشر نیستم. از صحبت ها چنین احساسی داشتم. این را می دانم. چیزی که مرا می خنداند، این است که چگونه در آنجا بد هستم و در تیم ملی بلژیک خوب هستم؟ به همین خاطر خوشحالم.

من در شش هفته پایانی لیگ بازی نکردم و بعد 3 هفته دیگر نیز از بازی دور بودم و بعد برای تیم ملی بازی کردم. هیچ کس آنجا از من انتقاد نکرد زیرا فکر می کنم در کشورم درک مسائل در حال تغییر است. خیلی از مردم خیلی چیزها می گفتند. به نظر من سال ها طول می کشد تا درک مردم عوض شود. در منچستریونایتد از زمان هنوز سپری نشده است. متاسفم که این شرایط پیش آمد.

وقتی می روم و برای کشورم بازی می کنم، ما همان سبکی بازی می کنیم که منچستریونایتد قطعا می خواهد به همان سبک بازی کند. پس مقصر منم؟ چهار گل در جام جهانی زدم و سه هفته پیش، سه گل در دو بازی زدم و قبل از آن در سپتامبر مقابل سوئیس و ایسلند بازی کردیم و من در آن دو بازی 4 گل زدم. من تاکنون 48 گل برای کشورم زده ام.

همه ما می دانیم فوتبال ملی با باشگاهی متفاوت است اما سبک بازی ما در تیم ملی همان سبکی است که در منچستریونایتد می خواستیم بازی کنیم. بنابراین من مقصرم؟ یا نیاز است مکالمه رو در رو داشته باشیم و به هم قوانین را بگوییم.

فکر می کنم چیزهای زیادی گفته شد و از من حمایتی انجام نشد. شایعات زیادی مطرح شد. لوکاکو قرار است به آنجا برود! منچستریونایتد لوکاکو را نمی خواهد! و هیچکس در باشگاه این شایعات را ساکت نکرد. سه یا چهار هفته بود که منتظر بودم یک نفر بیاید و این شایعات را پایان دهد. چنین اتفاقی نیفتاد. به آنها گفتم بهتر از راهمان را جدا کنیم. من فقط می خواستم شما بگویید لوکاکو می خواهد برای جایگاهش در تیم بجنگد اما طی چهار یا پنج ماه هرگز چنین اتفاقی نیفتاد.

همه جریان همین بود. "او باید برود. او لیاقت حضور در اینجا را ندارد." مشکلی نیست. من هم می خواهم بروم. جنگیدن برای جایگاه وجود دارد اما همچنین باید جایی باشید که آنها می خواهند شما آنجا باشید. وقتی جایی خوشحال باشید، راهی پیدا می کنید. مهم نیست. اگر نیمکت نشین شوید مشکلی نیست. اما هیچکس به من نگفت شرایط اینگونه است. بنابراین من 2 یا 3 هفته شرایط را بررسی کردم و تمام این حرف های روزنامه ها را خواندم. چه کسی این حرف ها را فاش می کرد؟ من و مدیر برنامه ام فاش نکردیم. به آنها گفتم برای من خوب نیست جایی باشم که مرا نمی خواهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!