متجاوز به عنف در تهران دستگیر شد


متجاوز به عنف در تهران دستگیر شد

به گزارش روزپنجشنبه ایرنا، سرهنگ کارآگاه علی گودرزی، در این باره اظهار داشت: در چهارم اردیبهشت ماه سال گذشته، خانم جوانی با مراجعه به دادسرای ناحیه ۲۷ ویژه امور جنایی تهران و ارائه شکوائیه اظهار داشت توسط یک مرد جوان حدوداً ۳۵ ساله مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.
وی افزود: شاکی پس از حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: «حدود چند ماه قبل با شخصی که خود را فرشاد (۲۰ ساله) معرفی می کرد در فضای مجازی آشنا و دوست شدم و طی این مدت با وی بصورت چت صحبت می کردم که او چند روز قبل به من پیشنهاد داد تا همدیگر را حضوری ملاقات کنیم و از آنجایی که بین هردو ما صمیمت ایجاد شده بود و توانسته بود اعتماد مرا جلب کند من هم پذیرفتم و روز حادثه با فرشاد در محدوده تهرانپارس قرار گذاشتم. ساعت پنج عصر بود که یک خودروی شاسی بلند مشکی "تویوتا راو فور" در مقابل من توقف کرد و دیدم شخص پشت فرمان فرشاد نیست. راننده که متوجه تردید من شد گفت من دایی فرشاد هستم و خود را"شاهین" معرفی کرد و من هم سوار ماشین شدم و حرکت کردیم تا اینکه مرا به یک ساختمان ۳ طبقه در همان محدوده برد. به محض ورود متوجه شدم ساختمان خالی از سکنه است و فهمیدم فرشادی در کار نیست. قبل از آنکه بتوانم اقدامی انجام بدهم در یک لحظه شاهین به سمتم حمله ور شد و هرچه التماسش کردم توجهی نکرد و بعداز اینکه مرا مورد آزار و اذیت قرار داد رهایم کرد.» بلافصله به دادسرا مراجعه کردم و از وی شکایت کردم.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی در ادامه گفت : کارآگاهان اداره شانزدهم پس از شنیدن اظهارات شاکی راهی محل وقوع جرم شدند که در تحقیقات اولیه هویت واقعی متجاوز بنام "محمدرضا. ک " مورد شناسایی قرار گرفت که در بررسی سوابق کیفری وی دارای ۱۰ فقره سابقه در زمینه های قتل، شرارت، آزار و اذیت، کلاهبرداری و سایر موارد بود که با تایید تصویر وی توسط شاکی، کارآگاهان با بهره گیری از روشهای علمی کشف جرم موفق به شناسایی مخفیگاه متجاوز در محدوده تهرانپارس شدند و با هماهنگی بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران در مورخه ۱۹ اردیبهشت ماه ۹۸ طی یک عملیات پلیسی دستگیر و به اداره ۱۶ منتقل شد.
گودرزی افزود: در تحقیقات بعمل آمده از " محمدرضا. ک " منکر هرگونه آزار و اذیت شد ولی پس از مواجهه با شاکی چاره ای جز بیان حقیقت نداشته و لب به اعتراف گشود و در توضیح شیوه و شگرد خود در اغفال دختران در فضای مجازی گفت: «من در تلگرام با عکس و هویت جعلی با شاکی آشنا شده و او را فریب دادم و نقشه ام را اجرا کردم. همچنین طمعه هایم را از بین نوجوانان کم سن و سال در فضای مجازی انتخاب می کردم و با آنان دوست می شدم و با جلب اعتماد آنان را به ساختمانی برده و مورد آزار و اذیت قرار می دادم.»
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به دستگیری مرد متجاوز و اعتراف صریح به بزه انتسابی وی با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران جهت انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ می‌باشد.
سرهنگ کارآگاه گودرزی گفت: دستور انتشار تصویر بدون پوشش متهم از سوی مقام قضایی صادر و شهروندان در صورت شناسایی فرد اعلامی، 
می توانند جهت تشکیل پرونده مقدماتی به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

تهرام/۸۱۳۸//۱۳۴۸

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است