نشست تخصصی ناجا و جامعه اسلامی در سنندج برگزار می‌شود


نشست تخصصی ناجا و جامعه اسلامی در سنندج برگزار می‌شود

سنندج - ایرنا - نشست تخصصی ناجا وجامعه اسلامی 30 مهر سال جاری در سنندج برگزار می‌شود و در این راستا فرماندهی انتظامی کردستان آماده دریافت آثار علاقه‌مندان و فرهیختگان است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کردستان روز پنجشنبه در این رابطه به ایرنا گفت:: سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با هدف تبیین و گفتمان سازی بیانات و مطالبات فرماندهی معظم کل قوا اقدام به برپایی نشست های تخصصی استانی ناجا و جامعه اسلامی در منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در سال ۹۸ می‌کند که یکی از این نشست‌ها مهر امسال برگزار می‌شود.

حجت الاسلام کریم شجاعیان افزود: مبانی نظری رویکردها و ابعاد جامعه اسلامی در منظومه فکری رهبر معظم انقلاب، نقش و جایگاه ناجا، سازمان‌ها و نهادها و ارگان‌های نظامی و انتظامی و فرهیختگان استانی در تحقق جامعه اسلامی مبتنی بر منظومه فکری ایشان و التزامات تحقق جامعه اسلامی در منظومه فکری امام خامنه ای از محورهای این همایش است.

وی یادآور شد: جایگاه جامعه اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و نقش ناجا در تحقق آن، الزامات آموزشی و پژوهشی و مهارتی ناجا در تحقق جامعه اسلامی و تبیین اندیشه‌های انتظامی و امنیتی مقام معظم رهبری از دیگر محورهای این همایش است.

‌ رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کردستان اضافه کرد:‌ علاقمندان تا پایان شهریور فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه همایش واقع در سنندج، خیابان پاسداران، سه راهی شالمان، ستاد فرماندهی انتظامی استان، عقیدتی سیاسی ، معاونت تبلیغات و روابط عمومی ارسال کنند.

حجت الاسلام شجاعیان گفت: به پست الکترونیکی saas_kordestan@police.ir نیز آماده دریافت آثار بوده و علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۱۸۲۱۳۹۴ تماس برقرار کنند.

۶۱۰۸ / ۳۰۳۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا