هوندا: فاصله با مرسدس در حال کم شدن است


فرمول یک ایران – ماساشی یاماموتو، مدیر بخش فرمول یک هوندا می گوید که نیم فصل ابتدایی فرمول یک 2019 مثمر ثمر بود و آنها فاصله شان را با مرسدس کم کرده اند. تیم ردبول در این فصل موفق به کسب دو برد و یک پول پوزیشن شده است که کمی در سال اول همکاری این تیم با کمپانی که این سالها در فرمول یک نتوانسته بود نامی خوش به جا بگذارد کمی دور از انتظار بود، اما...

فرمول یک ایران – ماساشی یاماموتو، مدیر بخش فرمول یک هوندا می گوید که نیم فصل ابتدایی فرمول یک 2019 مثمر ثمر بود و آنها فاصله شان را با مرسدس کم کرده اند.

تیم ردبول در این فصل موفق به کسب دو برد و یک پول پوزیشن شده است که کمی در سال اول همکاری این تیم با کمپانی که این سالها در فرمول یک نتوانسته بود نامی خوش به جا بگذارد کمی دور از انتظار بود، اما این فرمول یک است و همه چیز امکان پذیر! به همین دلیل مکس ورشتپن، راننده هلندی تیم فرمول یک ردبول ریسینگ چندی پیش بیان کرد که تامین کننده پاوریونیت این تیم به آنها دوامی را داده است که هیچوقت قبلا نداشته اند.

هوندا: فاصله با مرسدس در حال کم شدن استهوندا: فاصله با مرسدس در حال کم شدن است کریستین هورنر و ماساشی یاماموتو – ردبول و هوندا

یاماموتو درباره فاصله شان با مرسدس گفت:

فکر می کنم که در حال کم شدن است. من در مسابقات ابتدایی فکر نمی کردم که بتوانیم تا این حد به مرسدس نزدیک شویم.

کار توسعه دهندگان در ساکورا (بخش تحقیقات فنی هوندا) و مهندسین در مسابقات فوق العاده بوده است.

در مجارستان، لوئیس همیلتون و مکس در ردیف جلو، رقابت چرخ به چرخی را داشتند. و در اواسط مسابقه وقتی همیلتون نتوانست سبقت بگیرد و عقب کشید، احساسات زیادی را برانگیخت، شگفت انگیز بود. به نظر من نیمه اول فصل بسیار مثمر ثمر بوده است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت