126 طرح عمرانی و اقتصادی در قوچان آماده اجرا یا بهره برداری است


126 طرح عمرانی و اقتصادی در قوچان آماده اجرا یا بهره برداری است

مشهد- ایرنا- فرماندار قوچان گفت: هم‌ زمان با هفته دولت 126 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار 642 میلیارد و 909 میلیون ریال در این شهرستان افتتاح یا آغاز می شوند.

هادی رجای نیا روز پنجشنبه در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن هفته دولت افزود: در این ایام عملیات اجرایی ۱۸ طرح با اعتبار ۲۴۴ میلیارد و ۶۳۱ میلیون ریال آغاز و ۱۰۸ طرح با هزینه ۳۹۸ میلیارد و ۲۷۸ میلیون ریال افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه طرح های هفته دولت قوچان در دو قالب عمرانی و اقتصادی برنامه‌ ریزی‌شده است اظهار داشت: از ۱۰۵ طرح عمرانی عملیات اجرایی ۱۶ طرح آغاز و ۸۹ طرح افتتاح می‌ شود و در حوزه اقتصادی نیز ۱۹ طرح به بهره‌ برداری می‌ رسد و اجرای ۲ طرح نیز آغاز می شود.

فرماندار قوچان گفت: دهیاری‌ های بخش مرکزی و باجگیران هم ۵۹ پروژه هفته دولت را به خود اختصاص داده‌ اند که ۴۹ پروژه افتتاح و اجرای ۱۰ پروژه آغاز می شود که در زمینه‌ های زیر سازی و آسفالت معابر، کانال جمع‌ آوری آب‌ های سطحی، سنگ‌ فرش معابر و احداث بوستان هستند.

وی افتتاح ۹ مجتمع دامپروری را از شاخص‌ ترین پروژه های هفته دولت دانست و افزود: هشت واحد پرواربندی با ۴۰۰ رأس و هزینه ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در هر واحد و یک واحد ۸۰۰ رأسی با هزینه ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره‌ برداری می‌ رسند.

رجایی نیا اظهار داشت: پروژه شیمی‌ درمانی با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال ، مجتمع تلاشگران با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال ، خوراک دام با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و افتتاح X-Ray گمرک باجگیران با هزینه ۱۲ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌ های شاخص هفته دولت در این شهرستان محسوب می‌ شوند.

شهرستان ۱۸۰ هزار نفری قوچان در ۱۳۷ کیلومتری شمال مشهد واقع است.

۷۵۰۱/۶۰۵۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!