اعزام کاروان راهیان نور هریس به مناطق عملیاتی


اعزام کاروان راهیان نور هریس به مناطق عملیاتی

تبریز- ایرنا- 150 نفر از اقشار مختلف مردم شهرستان هریس در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام شدند.

سرهنگ علی محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هریس گفت:۱۵۰ خواهر و برادر بسیجی از پایگاه‌های بسیج محلات این شهرستان، با ۳ دستگاه اتوبوس راهی شمال غرب کشور شدند و در مدت۲ روز از مناطق عملیاتی شمال غرب کشور دیدن می‌کنند.

وی راهیان نور را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار موثر دانست و بیان کرد: اقشار مختلف مردم هریس، با سفر به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور، قلب و روحشان را با نام و یاد شهدا معطر و متبرک می‌کنند.

سرهنگ محمدی یادآوری کرد: امنیت و اقتدار کنونی کشورمان در سایه خون پاک شهدای والامقام کشورمان به دست آمده است و هرچه داریم را مدیون این بزرگ‌مردان هستیم که به همین منظور برگزاری یادواره‌های شهدا و اعزام کاروان‌های راهیان نور کم‌ترین کاری است که در مقابل آنان می‌توان انجام داد.

وی با بیان اینکه تجدید میثاق با آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی یک اصل ضروری است، گفت: تجدید میثاق با اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یک اصل اساسی و ضروری در جامعه است که برگزاری اردوهای راهیان نور به این مسئله تحقق می‌بخشد.

سرهنگ محمدی با بیان این که روایت و تبیین بیانات رهبر معظم انقلاب در گام دوم از جمله برنامه‌های شاخص این سفر است، افزود: آشنایی نسل جوان با رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس در پاسداری از میهن اسلامی، الگو برداری جوانان و نوجوانان از این رشادت ها، بهره مندی از فرهنگ ارزشمند و ناب دفاع مقدس آن هم با سلاح بصیرت و خودباوری برای مقابله با مستکبران به سرکردگی آمریکا از دیگر اهداف عزیمت کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور است.

وی با بیان اینکه نباید حقایق دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود، گفت: باید دوران انقلاب و دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین شود و امروز عزت، اقتدار و تداوم انقلاب اسلامی مرهون رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس هستیم.

شهرستان هریس با حدود ۷۰هزار نفر جمعیت در ۷۰ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

۳۰۷۱/۷۲۲۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس