21 جنگجوی طالب در ولایت غزنی به قتل رسیدند


شب گذشته در طی یک عملیات ویژه نیروهای امنیتی در ولایت غزنی 21 تن از جنگجویان گروه طالبان کشته شده اند. عارف نوری سخنگوی ولایت غزنی در صحبت با خامه پرس گفت که در نتیجه یک عملیات ویژه قطعات خاص افغان در قریه جات نوغی و قره باغ در مربوطات مرکز ولایت غزنی و منطقه گبری در ولسوالی اندر ولایت غزنی 21 تن از جنگجویان گروه طالبان کشته شده...

21 جنگجوی طالب در ولایت غزنی به قتل رسیدند

شب گذشته در طی یک عملیات ویژه نیروهای امنیتی در ولایت غزنی ۲۱ تن از جنگجویان گروه طالبان کشته شده اند.

عارف نوری سخنگوی ولایت غزنی در صحبت با خامه پرس گفت که در نتیجه یک عملیات ویژه قطعات خاص افغان در قریه جات نوغی و قره باغ در مربوطات مرکز ولایت غزنی و منطقه گبری در ولسوالی اندر ولایت غزنی ۲۱ تن از جنگجویان گروه طالبان کشته شده اند.

آقای نوری افزود که در این رویداد صبغت مشهور به سیف الجهاد مسئول نام نهاد کمیسیون اقتصاد گروه طالبان نیز به قتل رسیده است.

به گفته آقای نوری، این عملیات ساعت (۹:۰۰) شب گذشته آغاز و الی (۱:۳۰) شب ادامه داشت که در آن به نیروهای امنیتی و مردم ملکی آسیبی نرسیده است.

وی همچنان افزود که در جریان این عملیات ۸ عراده موتر سایکل و مقدار زیاد اسلحه و مهمات تروریستان طالب تخریب گردیده و همچنان چندین میل اسلحه شان بدست نیروهای امنیتی افغان آمده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...