ریوالدو:/ انتقال نیمار به یوونتوس به سود رونالدو خواهد بود


ریوالدو:/ انتقال نیمار به یوونتوس به سود رونالدو خواهد بود

ریوالدو، ستاره سابق بارسلونا، در مورد احتمال بازگشت نیمار به این تیم صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد دوران دو ساله حضور نیمار در پاری سن ژرمن رو به پایان است و او بعد از انتقال 222 میلیون یورویی در تابستان سال 2017 دیگر جایی در فرانسه نخواهد داشت. انتقالی که ریوالدو نیز موافق آن بوده و معتقد است دیگر بازگشت نیمار به پاری سن ژرمن دشوار است.

ریوالدو گفت: "در این مقطع و علیرغم همه اتفاقاتی که زمان جدایی نیمار رخ داد و حالا شاید برخی از هواداران مخالف بازگشت او باشند، من این انتقال را یک خرید خوب برای بارسا می دانم و معتقدم او قادر به متقاعد کردن همگان خواهد بود.

ریوالدو:/ انتقال نیمار به یوونتوس به سود رونالدو خواهد بود

احتمال انتقال نیمار به یوونتوس؟ اینکه نیمار کنار کریستیانو رونالدو بازی کند بسیار جالب خواهد بود. به اعتقاد من حضور نیمار در کنار رونالدو برای CR7 نیز بسیار مناسب است زیرا ستاره برزیلی در تمام طول فصل با پاس گل و گل های خود به او کمک زیادی می کند.

با توجه به اینکه نیمار مایل به ترک پاری سن ژرمن بوده، بهتر است این انتقال قبل از پایان ماه انجام شود زیرا ماندن وی در فرانسه برای نیمار دشوار خواهد بود. احتمالا هواداران مدتی مقابل نیمار موضع خواهند گرفت اما نیمار از شخصیت کافی برخوردار است تا ارزش های خود را اثبات کند، زیرا او یک بازیکن بزرگ است."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟