87 پروژه عمرانی و خدماتی در دماوند افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود


87 پروژه عمرانی و خدماتی در دماوند افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

مجید صفری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: همزمان با هفته دولت، ۸۷ پروژه عمرانی و خدماتی در شهرها و روستاهای شهرستان دماوند با اعتباری بالغ بر ۱۱۴ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود و این پروژه ها زمینه اشتغال ۵۱۶ نفر را به صورت مستقیم و ۴۶۹ نفر را به صورت غیر مستقیم فراهم می کند.

وی ادامه داد: این پروژه ها در بخش های مختلفی همچون ورزشی، آموزشی، بهداشت و درمان، خدماتی و زیربنایی، جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب، برق، گاز، بهزیستی، شهرداری ها، راهداری و حمل و نقل جاده ای و ... است.

فرماندار شهرستان دماوند از جمله پروژه های قابل افتتاح و مهم شهرستان را افتتاح پل کابلی روگذر جاده فیروزکوه در محدوده کمربندی رودهن، افتتاح مجتمع پذیرایی و رفاهی هراز در شهر آبعلی، افتتاح زمین چمن مصنوعی، بهره برداری از چندین بوستان، افتتاح سالن ورزشی شهدای گرمابسرد، افتتاح ساختمان‌ دهیاری‌های اسلام‌آباد، اوچونک و چناران دانست.

این مقام مسئول همچنین از آغاز عملیات شبکه جمع‌آوری و خط انتقال فاضلاب دماوند به طور بیش از ۳۶ کیلومتر اشاره کرد و گفت: ساماندهی گلزار شهدای محله درویش، افتتاح چندین پروژه آسفالت و توسعه شبکه معابر، افتتاح تصفیه خانه کشتارگاه دماوند، بازسازی حمام قدیمی و تاریخی محله درویش و افتتاح هنرستان زینبیه شهر دماوند از دیگر پروژه‌ها است.

صفری از آغاز عملیات گازرسانی به روستاهای هاشمک، رودافشان، گرمابسرد، کهنک، هویر، دهنار، مومج، تنگه، وردانه و بولان خبر داد و تصریح کرد: رفع ضعف ولتاژ در برخی مناطق شهری و روستایی، احداث خانه بهداشت منطقه مشا، افتتاح مهد کودک توسط بخش خصوصی و ... از دیگر پروژه های شهرستان در این هفته است.

فرماندار دماوند خاطرنشان کرد: امسال شهرستان دماوند در سال رونق تولید، برنامه های خود را در چهار فصل تقسیم کرد که در پایان هر فصل پروژه های قابل توجهی مورد بهره برداری می رسد که در خرداد ماه سال جاری و سه ماهه نخست سال، ۶۵ پروژه عمرانی در شهرستان دماوند افتتاح و کلنگ زنی شد و در سه ماهه دوم سال، ۸۷ پروژه همزمان با هفته دولت با حضور مسئولان استانی و کشوری کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود.

تهرام/۷۲۴۶//۱۳۴۸

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید