علاقه کلوپ به مربیگری در بایرن


علاقه کلوپ به مربیگری در بایرن

سرمربی آلمانی لیورپول اعتراف کرد که دوست دارد هدایت بایرن مونیخ را هم برعهده بگیرد و این اظهار نظر بدون شک باعث ناراحتی هواداران دورتموند خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از بیلد، یورگن کلوپ از بهترین مربیان آلمانی حال حاضر است که نتایج درخشانی با لیورپول کسب کرده و توانست با این تیم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را هم به دست آورد.

کلوپ پیش از آمدن به لیورپول هدایت بوروسیا دورتموند را برعهده داشت. او اعتراف کرد که دوست دارد هدایت بایرن را هم برعهده گیرد که این اظهار نظر او خوشایند هواداران دورتموند نخواهد بود.

سرمربی آلمانی لیورپول گفت: الان اگر بخواهم برای آینده فکر کنم و طبق اولویت‌بندی تیم‌های خود را انتخاب کنم دوست دارم ابتدا هدایت تیم ملی آلمان را برعهده بگیرم و سپس راهی بایرن مونیخ شوم و بعد از آن به دورتموند برگردم و بعد از آن هم برای همیشه در لیورپول بمانم و بازنشسته شوم.

او ادامه داد: اما اگر بخواهم واقعی فکر کنم باید بگویم که می‌خواهم چند سال دیگر در لیورپول باقی بمانم و بعد از آن تصمیم نهایی را خواهم گرفت و شاید اصلا برای همیشه از دنیای مربیگری خداحافظی کردم و بازنشسته شدم.

کلوپ درباره پیوستن کوتینیو به بایرن مونیخ هم گفت: او بازیکن بسیار خوب و شخصیت خوبی هم است. بارسلونا برای به خدمت گرفتن او مبلغی به ما ارائه داد که نتوانستیم نه بگوییم.

لیورپول با هدایت کلوپ هم در فصل جاری عملکرد خوبی داشت و در هر دو دیدار خود توانسته پیروز از میدان خارج شود تا نشان دهد که مثل فصل قبل شانس بسیار بالایی برای کسب عنوان قهرمانی دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟