افتتاح هشت طرح صنعتی و معدنی در هفته دولت در استان سمنان


افتتاح هشت طرح صنعتی و معدنی در هفته دولت در استان سمنان

رئیس سازمان، صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از افتتاح هشت پروژه صنعتی و معدنی این استان با سرمایه‌گذاری دو هزار و 700 میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در استان سمنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، بهروز اسودی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این هشت طرح صنعتی و معدنی همزمان با هفته دولت با حضور مسئولان کشوری و استانی در شهرستان‌های سمنان، گرمسار و سرخه افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

این مقام مسئول با اشاره به میزان اشتغال ایجاد شده در این واحدها، اضافه کرد: با بهره‌برداری از این واحدها برای بیش از یکهزار نفر شغل مستقیم ایجاد می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از افتتاح شرکت درین ریس سمنان در هفته دولت امسال خبر داد گفت: این کارخانه با سرمایه‌گذاری یک هزار و 200 میلیارد ریال، ظرفیت تولید سالانه هفت هزار و 500 تن ریسندگی نخ پنبه را دارد که با راه اندازی این طرح زمینه اشتغال 500 نفر ایجاد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت کویرجین سمنان با ظرفیت تولید سالانه پنج میلیون و 600 هزار تن پارچه جین و پنبه نیز به یمن برکت هفته دولت با سرمایه‌گذاری حدود یکهزار و 100 میلیارد ریال که زمینه اشتغال 400 نفر را فراهم کرده است افتتاح می ‌شود.

اسودی از افتتاح واحد تولیدی صنایع پزشکی ماد در شهرستان گرمسار خبر داد و تصریح کرد: این واحد تولیدی با سرمایه گذاری حدود 63 میلیارد ریال ظرفیت تولید یک هزار و 620 تن البسه یکبار مصرف پزشکی و دستکش معاینه را خواهد داشت که با راه اندازی این واحد زمینه اشتغال حدود 35 نفر فراهم خواهد شد.

وی ادامه داد: بهره برداری از واحد تولیدی آریا کنف برد تولید کننده قطعات گچی ساختمانی در سمنان ، رستا چوب نوین فعال در ساخت ورق های روکش ، تخته چندلایی و تخته نئوپان و نوین پلاستیک پاسارگاد طاها تولید کننده ظروف پلاستیکی در شهرستان گرمسار از دیگر برنامه های هفته دولت است که برای راه اندازی این طرح ها در حدود 270 میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته و 56 نفر مشغول به کار خواهند شد.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت:همچنین همزمان با هفته دولت، دو واحد تولیدی آریا لوتوس قطعه تولید کننده کفشک ترمز و شرکت کشت و صنعت تبادل سبز کومش تولید کننده انواع کود در شهرستان سرخه با سرمایه گذاری بالغ بر 70 میلیارد ریال بهره برداری خواهد شد که با راه‌اندازی این طرح ها برای 30 نفر شغل جدید ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شاهزاده هودونگ در جومونگ بعد از 15 سال