شخصیت‌های سینمایی وارد عنوان مورتال کمبت می‌شوند


استودیوهای NetherRealm Studios و WB Games با انتشار تریلری اعلام کردند که برخی از شخصیت‌های محبوب سینمایی وارد بازی مورتال کمبت خواهند شد.

شخصیت‌های سینمایی وارد عنوان مورتال کمبت می‌شوندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در مراسم Gamescom 2019 استودیو‌های NetherRealm Studios و WB Games اطلاعات نسبتا کاملی از بسته الحاقی در حال ورود به Mortal Kombat 11 منتشر کردند. طبق اعلام استودیو‌های مذکور، این بسته الحاقی شخصیت‌های جدیدی را به بازی اضافه خواهد کرد؛ ظاهرا در بسته لحاقی جدید این بازی شخصیت MK fighter Sindel به بازی بازگشته است همچنین کاراکتر‌های the Terminator، Batman's و جوکر نیز به بازی اضافه خواهند شد. شخصیت‌های محبوب دیگری نیز قرار است به بازی اضافه شود که مشهورترین آن‌ها Spawn است.

قبلا اعلام شده بود که شرکت‌های سازنده قصد دارند این شخصیت‌ها را وارد بازی کنند، اما تاکنون تصویری از آن‌ها نمایش داده نشد بود و این اولین بار است که استودیو‌های NetherRealm Studios و WB Games از شخصیت‌های سینمایی در عنوان مورتال کمبت استفاده می‌کند. شرکت NetherRealm Studios شخصیت‌های خود را با انتشار تریلری معرفی کرد که در این تریلر تاریخ عرضه بروزرسانی مربوط به هر کدام از شخصیت‌های بازی نیز اعلام شد و بر اساس این تریلر شخصیت Spawn محبوب در ۱۷ مارس ۲۰۲۰ در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در ادامه تاریخ در دسترس قرار گرفتن هرکدام از شخصیت‌ها را مشاهده کنید:

شخصیت‌های سینمایی وارد عنوان مورتال کمبت می‌شوند

Shang Tsung: هم اکنون در دسترس است
Nightwolf: هم اکنون در دسترس است
Terminator: در ۸ اکتبر سال ۲۰۱۹
Sindel: در ۲۶ نوامبر سال ۲۰۱۹
Joker : در ژانویه سال ۲۰۲۰
Spawn: در ۱۷ مارس ۲۰۲۰

بیشتر بخوانید: عرضه عنوان محبوب یاکوزا برای کنسول PS4

جدا از شخصیت‌های اعلام شده، Shao Kahn نیز به عنوان یکی از جنگجو‌های بازی با بسته الحاقی جدید این عنوان در دسترس قرار می‌گیرد که در گذشته برای کاربران قابلیت پیش خرید داشت و گیمر‌ها می‌توانستند این شخصیت را پیش خرید کنند. احتمال دارد شرکت NetherRealm مانند نسخه ۲۰۱۵ بازی مورتال کمبت برنامه خاصی برای شخصیت‌های نسخه بعدی این مجموعه داشته باشد چرا که در نسخه ۲۰۱۵ تمرکز بسیار بالایی روی شخصیت‌های این بازی داشت و ظاهرا در نسخه بعدی این عنوان نیز طبق اعلام‌های استودیو سازنده، قرار است همین روال وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

جوکر وارد مورتال کمبت می‌شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جشنواره طنز «دادخند» در یزد 2 ساله شد