نمایش « من تاجی ام » در تماشاخانه « نوفل لوشاتو » به روی صحنه می رود


نمایش « من تاجی ام » در تماشاخانه « نوفل لوشاتو » به روی صحنه می رود

نمایش «من تاجی‌ام» از رمان بلند نیمه تمامی از محمد زعفرانی به نام «تاجی» برداشت شده از دوم شهریورماه در تماشاخانه نوفل لوشاتو روی صحنه می‌رود. به گزارش دیباچه،طرح متن «من...

نمایش «من تاجی‌ام» از رمان بلند نیمه تمامی از محمد زعفرانی به نام «تاجی» برداشت شده از دوم شهریورماه در تماشاخانه نوفل لوشاتو روی صحنه می‌رود.

به گزارش دیباچه،طرح متن «من تاجی‌ام» از رمان بلند نیمه تمامی از محمد زعفرانی به نام «تاجی» برداشت شده و بصورت کارگاهی همراه با محمد شبدار و راضیه بهرامی دراماتورژی شده است.

این افراد از شهریورماه ۱۳۹۷ مشغول کار بر روی این متن و طراحی‌های مربوط به اجرا هستند و در مدت یکسال به مرحله اجرا رسیده است.

نمایش « من تاجی ام » در تماشاخانه « نوفل لوشاتو » به روی صحنه می رود

این نمایش مونولوگی است در سه پرده و یک پرده موخره که زندگی دختر خزانه دار ناصرالدین شاه را از زبان ندیمه، گربه و صندوقچه جواهرش بازگو می‌کند.

در این نمایش از آثار موسیقی استاد محمد بهارلو و آثار نقاشی وحید چمانی در دکور، پوستر و بروشور استفاده شده است.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به طراح و کارگردان:‎محمد زعفرانی، ‏‎تهیه کنندگان: کافه خونه ، گروه هنری روژمان، ‏‎محمدشبدار(بازیگردان)‎محمدجوادرضازاده ( دستیار اول و برنامه ریز)، ‏‎سالار رئیسیان وامیرمحمد ملکی(دستیاران کارگردان)، ‏‎طراح گریم :بهنام معیریان، ساخت ماسک:مریم ابراهیمی،مسعود جباری، ‏‎علیرضا زارعی(دکوراتور)‎سپیده منصوری (طراح لباس)پدیده، منصوری(دستیار طراح لباس)‎آیدا شهیر (دوخت لباس)، ‏‎محمد شبدار(طراح نور)‎میلاد کاردان(گرافیست)‎علیرضا صفایی(عکس و تیزر)، ‏‎مریم افتخاری (آهنگساز، تنظیم قطعات و نوازنده قانون)، ‏‎محمد زعفرانی (نوازنده ویلن)، ‏‎امیر حسین غفور (سازهای کوبه ای)، ‏‎مهسا دامرودی (خواننده)، ‏‎بابک گلزاریان(خواننده) اشاره کرد.

‏‎بازیگران این نمایش که از دوم شهریورماه در سالن شماره دو تماشاخانه نوفل لوشاتو ساعت ۲۰ روی صحنه می‌رود شامل ‏‎راضیه بهرامی، مهسا دامرودی،‎ ستاره الله دادی،‎ عاطفه ظفری می‌شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان