2.7 هزار میلیارد ریال طرح صنعتی سمنان هفته دولت افتتاح می‌شود


2.7 هزار میلیارد ریال طرح صنعتی سمنان هفته دولت افتتاح می‌شود

سمنان- ایرنا- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: هشت طرح صنعتی و معدنی با 2 هزار و 700 میلیارد ریال هزینه به مناسبت هفته دولت 98 افتتاح می‌شود.

بهروز اسودی روز پنجشنبه به خبرنگاران در سمنان اظهار داشت: این طرح‌های صنعتی و معدنی با سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریالی همزمان با هفته دولت امسال در استان سمنان افتتاح می‌شود که برای بیش از یکهزار نفر اشتغالزایی به همراه دارد.

وی با اشاره به افتتاح طرح‌های معدنی و صنعتی در شهرستان‌های سمنان، گرمسار و سرخه، تصریح کرد: شرکت دُرین ریس سمنان با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی و ظرفیت تولید سالانه هفت هزار و ۵۰۰ تن ریسندگی نخ پنبه و اشتغالزایی برای ۵۰۰ نفر در این هفته افتتاح می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خاطرنشان کرد: شرکت کویرجین سمنان با ظرفیت تولید سالانه پنج میلیون و ۶۰۰ هزار تن پارچه جین و پنبه و نیز سرمایه‌گذاری حدود یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال و فراهم‌آوری زمینه اشتغال ۴۰۰ نفر در هفته دولت ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد.

اسودی با اشاره به افتتاح واحد تولیدی صنایع پزشکی ماد در گرمسار، تصریح کرد: این واحد تولیدی با سرمایه گذاری حدود ۶۳ میلیارد ریال و ظرفیت تولید یک هزار و ۶۲۰ تن لباس یکبار مصرف پزشکی و دستکش معاینه در این شهرستان افتتاح می شود.

به گفته وی، با راه اندازی این واحد صنایع پزشکی زمینه اشتغال حدود ۳۵ نفر در استان سمنان فراهم می‌شود.

اسودی ادامه داد: بهره برداری از واحد تولیدی آریا کنف برد تولید کننده قطعات گچی ساختمانی در سمنان، رستا چوب نوین فعال در ساخت ورق های روکش، تخته چندلایی و تخته نئوپان و نوین پلاستیک پاسارگاد طاها تولیدکننده ظروف پلاستیکی در شهرستان گرمسار با مجموع سرمایه گذاری ۲۷۰ میلیارد ریالی و اشتغالزایی ۵۶ نفر از دیگر برنامه های هفته دولت است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت: ۲ واحد تولیدی آریا لوتوس قطعه تولید کننده کفشک ترمز و شرکت کشت و صنعت تبادل سبز کومش تولید کننده انواع کود در شهرستان سرخه با سرمایه گذاری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای ۳۰ نفر در هفته دولت ۹۸ به بهره برداری می رسد.

استان سمنان ۸۳۴ طرح با اعتبار ۱۸ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال آماده افتتاح، سرمایه‌گذاری و کلنگ‌زنی در هفته دولت ۹۸ دارد.

دوم تا هشتم شهریور ، به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت رجایی و باهنر ، هفته دولت نامگذاری شده است.

۹۸۹۱/۶۱۰۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حقوق ورودی موبایل‌های بالای 600 دلار ابلاغ شد