20 پرونده با موضوع تخلفات توزیع و عرضه مرغ در سمنان تشکیل شد


20 پرونده با موضوع تخلفات توزیع و عرضه مرغ در سمنان تشکیل شد

سمنان- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان گفت: 20 فقره پرونده تخلف با موضوع توزیع، گرانفروشی و عرضه گوشت مرغ در مرداد 98 در این سازمان تشکیل شد.

رضا محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: واحد گشت مشترک تعزیرات حکومتی به منظور جلوگیری از افزایش قیمت مرغ گرم در بازار با حضور نمایندگان پلیس آگاهی، دامپزشکی و سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان، در گلوگاه‌های محورهای مواصلاتی این استان به تهران، مانع از خروج مرغ زنده بدون مجوز شدند.

وی با اشاره به اینکه گرانفروشی عمده تخلف عرضه مرغ گرم در سمنان است، بیان کرد: تشدید نظارت بر کشتارگاه ها، مرغداری ها، فروشگاه های زنجیره ای و واحدهای صنفی عرضه کننده این کالای اساسی منجر به تشکیل ۲۰ فقره پرونده در تعزیرات حکومتی استان سمنان شد.

محمدی با اشاره به رسیدگی به پرونده ها در شعبه های تعزیرات حکومتی سمنان، تصریح کرد: مرغداران باید نسبت به خروج مرغ زنده از این استان برابر قوانین متعارف و با هماهنگی دستگاه متولی اقدام کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان یادآور شد: خروج بدون هماهنگی مرغ زنده از این استان به عنوان تخلف خارج از شبکه محسوب و سبب توقیف توزیع این کالا می شود.

سال گذشته ۶۰ میلیون قطعه مرغ در سمنان تولید شد و این استان دارای ۵۱۱ واحد فعال در تولید انواع طیور است.

۹۸۹۱/۶۱۰۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش