فرماندار: 110 طرح گرمسار هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود


فرماندار: 110 طرح گرمسار هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

سمنان- ایرنا- فرماندار گرمسار گفت: 110 طرح در بخش‌های مختلف اقتصادی و عمرانی این شهرستان همزمان با هفته دولت 98 افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وحید رجایی روز پنجشنبه به خبرنگاران اظهارداشت: ۸۹ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان گرمسار با اعتبار ۵۹۸ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال در هفته دولت ۹۸ به بهره برداری می رسد.

وی بیان کرد: ۷۹ طرح عمرانی شامل چهار طرح توزیع برق، هفت طرح شرکت آب و فاضلاب شهری، یک طرح علوم پزشکی، یک طرح در مخابرات، یک طرح اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، یک طرح منابع طبیعی و آبخیزداری و ۱۷ طرح در حوزه جهاد کشاورزی، با بیش از ۳۶۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان گرمسار در این هفته افتتاح می شود.

فرماندار گرمسار ادامه داد: افتتاح ۲ طرح در شهرداری ایوانکی، سه طرح در دانشگاه دولتی، یک طرح شرکت گاز، ۱۷ طرح آب و فاضلاب روستایی، یک طرح بنیاد مسکن و ۲۳ طرح دهیاری‌ها در این شهرستان از دیگر برنامه‌های هفته دولت است.

رجایی با بیان اینکه ۱۰ طرح اقتصادی تسهیلاتی با ارزش بیش از ۲۳۰ میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح می شود، ابراز داشت: سه طرح صنعتی و معدنی، چهار طرح جهاد کشاورزی و سه طرح میراث فرهنگی با اشتغال‌زایی ۱۲۵ نفر در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار گرمسار یادآور شد: ۲۱ طرح به ارزش ۶۴۱ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال همزمان با هفته دولت ۹۸ در این شهرستان کلنگ زنی می شود.

استان سمنان ۸۳۴ طرح با اعتبار ۱۸ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال آماده افتتاح، سرمایه‌گذاری و کلنگ‌زنی در هفته دولت ۹۸ دارد.

۹۸۹۱/۶۱۰۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...