آقای ستاره به دنبال جدایی از رئال ؛ داستان ستاره مغضوب زیدان و رئال در آخرین ایستگاه


مارکا می‌گوید کیلور ناواس بار دیگر از شرایط خود به عنوان سنگربان دوم رئال مادرید ناراضی است و از مدیران باشگاه خواهان دریافت اجازه ترک رئال شده است. نوشته آقای ستاره به دنبال جدایی از رئال ؛ داستان ستاره مغضوب زیدان و رئال در آخرین ایستگاه اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

آقای ستاره به دنبال جدایی از رئال ؛ داستان ستاره مغضوب زیدان و رئال در آخرین ایستگاه

ناواس و درخواست برای ترک رئال مادرید
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۱:۴۴
آقای ستاره به دنبال جدایی از رئال ؛ داستان ستاره مغضوب زیدان و رئال در آخرین ایستگاه

مارکا می‌گوید کیلور ناواس بار دیگر از شرایط خود به عنوان سنگربان دوم رئال مادرید ناراضی است و از مدیران باشگاه خواهان دریافت اجازه ترک رئال شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روزنامه اسپانیایی مارکا امروز صفحه اول خود را به کیلور ناواس ، دروازه‌بان کاستاریکایی رئال مادرید اختصاص داده و از تصمیم او برای جدایی از رئال خبر داده است. بر اساس این گزارش، ناواس بار دیگر از شرایط خود در این تیم و موقعیتش به عنوان سنگربان دوم ناراضی است و از مدیران باشگاه خواسته اجازه ترک رئال توسط او را صادر کنند.

زین‌الدین زیدان در چند وقت اخیر به صراحت اعلام کرده که تیبو کورتوا در فصل جاری انتخاب اول او برای محافظت از دروازه رئال خواهد بود و مارکا می‌گوید ناواس حالا در این مورد اطمینان پیدا کرده و به این نتیجه رسیده که هر چه تلاش کند برای تغییر نظر زیدان بی‌فایده خواهد بود.

بر اساس گزارش مارکا، مدیران رئال مادرید از مدتی قبل می‌دانستند که ناواس خواهان ترک رئال خواهد بود و به همین علت تلاشهایی را در دستور کار قرار دادند تا اگر ناوا‌س پیش از پایان مهلت نقل و انتقالات تابستانه باشگاه را ترک کند بتوانند جانشینی برای او پیدا کنند. مارکا می‌گوید اولویت اول مدیران رئال جذب دروازه‌بانی باتجربه برای پر کردن جای خالی ناواس خواهد بود.

آندری لونین، دروازه‌بان تیم ملی زیر ۲۰سال اوکراین از سوی رئال به صورت قرضی به رئال وایادولید واگذار شده و مدیران رئال خواهان این هستند که دروازه‌بان‌شان در این تیم بتواند به عنوان دروازه‌بان اول تجربه کسب کند. مارکا می‌گوید اینکه در نهایت ماجرای کیلور ناواس به کجا خواهد انجامید روی وضعیت آندری لونین تاثیری نخواهد داشت.

کیلور ناواس به فاصله کمی بعد از پایان فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ در آستانه انتقال به پاری سن ژرمن قرارداد داشت ولی این انتقال نهایی نشد. با اینکه ناواس چند باشگاه که می‌داند خواهان به خدمت گرفتن او هستند را زیر نظر گرفته اما PSG همچنان یکی از تیمهایی است که به جذب او علاقه دارد.

زیدان فصل گذشته به صراحت اعلام کرد که در فصل آینده یعنی امسال دیگر از سیاست استفاده چرخشی از دروازه‌بانهای رئال استفاده نخواهد کرد. حتی در هفته‌های پایانی فصل گذشته رسانه‌های اسپانیایی اعلام کردند آخرین بازی ناواس با پیراهن رئال در واقع به معنای بازی خداحافظی او با این تیم خواهد بود. اما در طول تابستان به نظر می‌رسید رئال مادرید درباره ادامه همکاری با ناواس دچار تردید شده و خود ناواس هم فکر می‌کرد شاید بتواند با تلاش در تمرینها نظر مثبت زیدان را جلب کند. ولی حالا به نظر می‌رسد که او دیگر چنین امیدی ندارد و عزم او برای ترک برنابئو جدی است.

آقای ستاره به دنبال جدایی از رئال ؛ داستان ستاره مغضوب زیدان و رئال در آخرین ایستگاه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر