عکس ؛ خبر بد برای رئالی ها درباره نیمار ؛ تلاش رئال برای جذب نیمار به بن بست رسید !


نشریه فرانسوی اکیپ در صفحه اول خود مدعی شد PSG پیشنهاد رئال مادرید برای جذب نیمار با پرداخت 100 میلیون یورو بعلاوه واگذاری بیل، خامس و ناواس را رد کرده است. نوشته عکس ؛ خبر بد برای رئالی ها درباره نیمار ؛ تلاش رئال برای جذب نیمار به بن بست رسید ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ خبر بد برای رئالی ها درباره نیمار ؛ تلاش رئال برای جذب نیمار به بن بست رسید !

رد پیشنهاد رئال برای نیمار: 100 میلیون+ سه بازیکن
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۱:۴۷
عکس ؛ خبر بد برای رئالی ها درباره نیمار ؛ تلاش رئال برای جذب نیمار به بن بست رسید !

نشریه فرانسوی اکیپ در صفحه اول خود مدعی شد PSG پیشنهاد رئال مادرید برای جذب نیمار با پرداخت ۱۰۰ میلیون یورو بعلاوه واگذاری بیل، خامس و ناواس را رد کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نشریه فرانسوی اکیپ امروز در صفحه اول خود مدعی شد رئال مادرید برای جذب نیمار پیشنهادی رسمی به باشگاه پاری سن ژرمن ارائه داده بوده که این پیشنهاد از سوی باشگاه پاریسی رد شده بوده. بر اساس این گزارش، رئال مادرید به PSG پیشنهاد داده بوده که برای انتقال نیمار به برنابئو، علاوه بر پرداخت ۱۰۰ میلیون یورو به صورت نقدی، سه بازیکن خود گرت بیل، خامس رودریگز و کیلور ناواس را هم راهی پاریس خواهد کرد.

اکیپ می‌گوید PSG واقعا خواهان فروش نیمار است چرا که ادامه همکاری با او در شرایط فعلی را غیرممکن دانسته و به صلاح نمی‌داند ولی مدیران باشگاه فرانسوی حاضر نیستند دارایی باارزش خود را به هر قیمتی از دست بدهند. بر اساس گزارش اکیپ، پاری سن ژرمن به صراحت اعلام کرده که قصد دارد ۲۲۲ میلیون یورویی که دو سال پیش برای جذب نیمار پرداخته بوده را جبران کند یا دست‌کم چیزی در حدود آن مبلغ را در ازای واگذاری نیمار دریافت کند.

اکیپ البته می‌گوید مدیران PSG به دریافت کل این مبلغ به صورت نقدی اصرار ندارند و حاضرند در ازای بخشی از آن بازیکن دریافت کنند. ولی سه بازیکن پیشنهادی رئال یعنی گرت بیل، کیلور ناواس و خامس رودریگز چهره‌هایی نبوده‌اند که بتوانند رضایت PSG را جلب کنند.

اکیپ می‌گوید این اولین پیشنهاد رسمی سفیدهای شهر مادرید برای جذب نیمار بوده و نشان می‌دهد رئال در تلاشهای خود برای جذب نیمار جدی است چرا که بر این عقیده است که با ورود این شماره ۱۰ برزیلی می‌تواند هیجان را دوباره به سکوهای برنابئو بازگرداند. رئال می‌داند که مدیران PSG تمایل چندانی به بازگشت نیمار به بارسلونا ندارند چون باشگاه پاریسی و باشگاه کاتالان رابطه چندان خوبی ندارند و بعد از اتفاقات سال گذشته بین آنها دلخوری‌هایی وجود دارد و به همین خاطر است که رئال فکر می‌کند هنوز برای جذب نیمار فرصت دارد.

اکیپ می‌گوید گرت بیل، خامس رودریگز و کیلور ناواس هر سه بازیکنانی هستند که زین‌الدین زیدان در شروع تابستان به صراحت از عدم نیاز به آنها صحبت کرده بود. هر چند در ادامه شرایط به گونه‌ای رقم خورد که زیدان مجبور شد ماندگار شدن بیل و خامس را در تیمش بپذیرد ولی کیلور ناواس همچنان مهره‌ای اضافی در رئال به حساب می‌آید و امروز گفته شد که او رسما خواهان ترک این باشگاه شده است. اکیپ می‌گوید با این همه اگر پیشنهاد رئال از سوی PSG پذیرفته می‌شد زیدان مسلما از اینکه دو بازیکنی که دلش با آنها صاف نیست یعنی بیل و خامس، از تیمش جدا شده و ستاره‌ای مثل نیمار جایگزین آنها شده است بسیار خوشحال می‌شد.

عکس ؛ خبر بد برای رئالی ها درباره نیمار ؛ تلاش رئال برای جذب نیمار به بن بست رسید !

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله مرگبار شرور خطرناک به 2 مرد جلوی جگرکی در شهریار / این قاتل 2 سال زندگی پنهانی داش...