همایش توجیهی مداحان خراسان رضوی برگزار شد


همایش توجیهی مداحان خراسان رضوی برگزار شد

مشهد- ایرنا- همایش توجیهی مداحان خراسان رضوی با حضور حدود 400 نفر از مداحان تاثیرگذار و شاعران انقلابی و ارزشی استان در مشهد برگزار شد.

مسئول سازمان بسیح مداحان خراسان رضوی روز پنج شنبه در حاشیه برگزاری این همایش به خبرنگار ایرنا گفت: مداحان در استفاده از فضای تبلیغی ماه محرم بیشترین نقش را دارند و این همایش در آستانه ماه محرم و با هدف توجیه مداحان در خصوص توصیه های مقام معظم رهبری در برگزاری جلسات عزاداری برپا شده است.
سید حسین ذاکرین افزود: شناخت جریان های انحرافی، بحث شعر ولایی، اشعار حماسی، روحیه جهاد طلبی، گفتمان سازی، توصیه های اخلاقی، ارتقای سطح علمی و اخلاقی، آسیب های عزاداری، آسیب های مداحی، بهداشت حنجره و بحث سلامت مداحان، بایدها و نبایدهای مداحی از مهم ترین محورهای مورد بحث این همایش به شمار می رود.
وی تعداد مداحان در استان خراسان رضوی را پنج هزار نفر دانست و ادامه داد: از این تعداد بخشی تاثیرگذارتر و فعال تر از بقیه هستند.
او اضافه کرد: بر اساس توصیه های مقام معظم رهبری یکی از مباحثی که مداحان باید در هنگام ذکر مصیبت امام حسین (ع) بدان بپردازند مسائل خانواده و بحث حجاب است و این که از جریان های انحرافی و رفتاری های وهن آلود پرهیز کنند.

همایش توجیهی مداحان خراسان رضوی به همت سازمان بسیج مداحان استان به مدت یک روز در مشهد برگزار شد.

۳۰۲۷/۱۹۲۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...