2 شهروند گرفتار در کویر خوسف نجات یافتند


2 شهروند گرفتار در کویر خوسف نجات یافتند

بیرجند - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی خوسف گفت: 2 شهروند گمشده در کویر این شهرستان که بر اثر تشنگی و تاریکی شب، جان آنان به خطر افتاده بود، نجات یافتند.

سرهنگ محمدحسن اکبری روز پنجشنبه اظهار داشت: شب گذشته مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کرد که ۲ نفر از افراد بومی منطقه در کویر خوسف گرفتار شده و راه را گم کرده‌اند و هیچ خبری از آنان در دست نیست که بلافاصله ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان برای امدادرسانی به افراد گمشده اعزام شدند.

وی بیان کرد: ماموران با توجه به تاریکی هوا و کویری بودن منطقه با تشکیل چند تیم امدادرسانی مناطق کویری را پایش و رد موتورسیکلت مفقود شدگان را پیدا کردند و پس از چند کیلومتر ردزنی، ۲ شهروند گرفتار شده در کویر را که بر اثر بی آبی جان آنان به خطر افتاده بود نجات دادند.

جانشین فرمانده انتظامی خوسف افزود: ماموران بلافاصله اقدامات اولیه درمانی را برای افراد مفقود انجام دادند و پس از رفع تشنگی و عطش، آنان را به شهرستان خوسف منتقل کردند و به خانواده‌هایشان تحویل دادند.

وی با تاکید بر این که فلسفه وجودی پلیس خدمت رسانی صادقانه به مردم است تصریح کرد: شهروندان قبل از تردد در مناطق کویری باید به تجهیزات ایمنی مجهز باشند و در صورت عدم آشنایی با کویر بدون راه بلد وارد این مناطق نشوند.

شهرستان خوسف در فاصله ۳۶ کیلومتری بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی است. استان مرزی خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد.

۹۸۹۳* ۶۰۵۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟