700 زمینه شغلی در اصلاندوز مغان ایجاد می‌شود


700 زمینه شغلی در اصلاندوز مغان ایجاد می‌شود

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل گفت: با تکمیل پروژه‌های بخش خصوصی در حوزه‌های کشاورزی و صنعتی حدود700 شغل پایدار در شهرستان اصلاندوز ایجاد می‌شود.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنامجو روز پنجشنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل موانع تولید در شهرستان اصلاندوز افزود: شهرستان نوپای اصلاندوز نیاز به تلاش جدی مدیران دستگاه‌های اجرایی دارد تا در سفر رئیس‌جمهوری اعتبار مناسبی برای زیرساخت‌های این شهرستان درنظر گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه ساختمان فرمانداری باید تجهیز و راه‌اندازی شود، گفت؛ با تامین اعتبار ساختمانی مناسب برای فرمانداری این شهرستان احداث شده و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
او با بیان اینکه ایجاد نواحی صنعتی شهرستان اصلاندوز در دستور کار است، اظهار داشت: مراحل اولیه طرح ایجاد شهرک و نواحی صنعتی اصلاندوز طی شده و در آینده نزدیک شاهد حضور سرمایه‌گذاران در بخش صنعت و صنایع تبدیلی کشاورزی خواهیم شد.

استاندار اردبیل همچنین بیان کرد: بحث آب شرب و آبرسانی به روستاها از اولویت برنامه‌های دولت در منطقه است و پنج هزار میلیارد ریال برای آبرسانی به روستاها اختصاص یافته و ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال نیز در سال جاری صرف این پروژه‌ها می‌شود.

رئیس شورای اداری استان اردبیل افزود: بخش اعظم شهرک‌های گلخانه‌ای در منطقه اصلاندوز واقع شده و تغییر الگوی کشت می‌تواند از میزان مصرف بی‌رویه آب کاسته و به افزایش راندمان تولید محصولات کشاورزی کمک کند.
بهنامجو با بیان اینکه برای ساماندهی تپه نادر اصلاندوز ۲۰ میلیارد ریال در اختیار میراث فرهنگی قرار گرفته ، افزود: چشم‌انداز این تپه گردشگری است و میراث فرهنگی استان اردبیل باید با مدیریت جهادی و جدیت بیشتر طرح جامع گردشگری شهرستان را برای حضور گردشگران آغاز کند.

وی گفت: راه اندازی کمپ‌های گردشگری و ورزشی در منطقه می‌تواند به میزان شور و نشاط در منطقه و اشتغال‌زایی کمک کند.

استاندار اردبیل در سفر به شهرستان اصلاندوز با حضور در گلزار شهدای هشت سال جنگ تحمیلی با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کرد.
۶۰۱۸/ ۱۲۵۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینم از طرز تهیه آش گوشت + فیلم