فرماندار مراغه: 55 طرح در هفته دولت بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود


فرماندار مراغه: 55 طرح در هفته دولت بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود

مراغه - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار مراغه گفت: امسال و در طول ایام گرامیداشت هفته دولت، 55 طرح عمرانی و خدماتی با 192 میلیارد و 545 میلیون تومان اعتبار در شهرستان بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود.

حمید شکری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به طرح‌های آماده کلنگ‌زنی در شهرستان اشاره کرد و افزود: در طول این هفته عملیات اجرایی ۴ طرح عمرانی، تولیدی و خدماتی با ۱۱۲ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان آغاز می‌شود.
وی ادامه داد: این طرح‌ها شامل طرح گازرسانی به ۵ روستای این شهرستان، طرح آموزشی و ایجاد شهرک شیلات خواهد بود.
وی اضافه کرد: همچنین در بخش عمران شهری، طرح بهسازی کانال عشرت آباد توسط شهرداری با ۱.۸ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.
شکری گفت: در بخش کشاورزی نیز ۱۳ طرح با ۳۵.۵ میلیارد تومان اعتبار مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که حاصل آن رونق اقتصادی در این بخش خواهد بود.
وی افزود: در هفته دولت امسال سه طرح گازرسانی به روستاها با ۲.۳ میلیارد تومان اعتبار و ۷طرح برق رسانی و اصلاح شبکه برق در مناطق شهری و روستایی با حدود ۱۱ میلیارد تومان اعتبار افتتاح می‌شود.
فرماندار مراغه ادامه داد: در این هفته مدرسه خیرساز ۶ کلاسه سلجی با یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان هزینه و هتل آپارتمان خیرساز ویژه سالمندان با ۵ میلیارد تومان هزینه افتتاح خواهد شد.

شکری گفت: همچنین در بخش آب و فاضلاب شهری و روستایی، سه طرح با ۸.۵ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: در بخش ورزش نیز ۲ طرح احداث پیست مارکتینگ و خانه شطرنج با ۴.۶ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی افتتاح می‌شود.
وی ادامه داد: در بخش عمران روستایی نیز ۱۰ طرح عمرانی با ۲۳.۷ میلیارد تومان اعتبار در روستاهای بخش مرکزی و چهار طرح با حدود هفت میلیارد تومان اعتبار در روستاهای بخش سراجو به بهره‌برداری خواهد رسید.
شکری اضافه کرد: همچنین به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت، آیین‌های فرهنگی غبارروبی مزار شهدا، یادواره شهدای کارمند شهرستان و نیز ویژه برنامه هفته دولت با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار می شود.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
۳۰۷۷/۷۴۸۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش