30 طرح در آران‌وبیدگل به بهره‌برداری می‌رسد


30 طرح در آران‌وبیدگل به بهره‌برداری می‌رسد

کاشان- ایرنا- 30 طرح عمرانی، خدماتی، بهداشتی و کشاورزی با اعتبار بیش از 168 میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت در شهرستان آران‌وبیدگل مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

فرماندار آران‌وبیدگل روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران تشریح کرد: ساختمان ۵۰۰ مترمربعی اداره بهزیستی با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال، یک باب خانه بهداشت با اعتبار ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و مرکز خدمات جامع سلامت در بخش کویرات این شهرستان از جمله طرح‌ها است.

اسماعیل بایبوردی، پنچ طرح در بخش کشاورزی شهرستان آران‌وبیدگل با اعتبار ۲۳ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال شامل تسطیح لیزری زمین‌های مزرعه صالحیه روستای حسین‌آباد، ساخت جاده بین مزارع روستای محمدآباد و اجرای ۲ طرح آبیاری کم‌فشار در روستای علی‌آباد را از دیگر طرح‌های افتتاحی همزمان با هفته دولت ۹۸ برشمرد.

وی از بهره‌برداری آسفالت معابر در روستاهای علی‌آباد، فخره، کاغذی، حسین‌آباد و محمدآباد در بخش کویرات، روستاهای یزدل و محمدآباد در بخش مرکزی با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریالی اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آران و بیدگل خبر داد و افزود: برطرف کردن ضعف ولت، برق‌رسانی و بهسازی شبکه‌های برق در شهرهای آران‌وبیدگل و ابوزیدآباد، منطقه یحیی‌آباد و روستای علی‌آباد با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال نیز افتتاح می‌شود.

فرماندار آران‌وبیدگل با اشاره به سفر معاون وزیر نیرو به این شهرستان در اردیبهشت‌ماه، یادآور شد: بر اساس توافق صورت گرفته، طرح روشنایی بلوار خلیج فارس با مشارکت شهرداری آران‌وبیدگل و شرکت توزیع برق استان اصفهان در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: طرح آبرسانی به شهر آران‌وبیدگل شامل حفر و تجهیز سه حلقه چاه به همراه اجرای ۱.۲ کیلومتر خطوط انتقال آب و برق به منظور ترمیم و بهسازی چاه شماره ۱۲ با رویکرد مهندسی و روش‌های نوین ترمیم با اعتبار ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

بایبوردی همچنین اصلاح بخشی از شبکه توزیع آب در شهرهای آران‌وبیدگل، نوش‌آباد، ابوزیدآباد و سفیدشهر به طول ۹.۷ کیلومتر و اعتبار ۲۴ میلیارد ریال را مورد اشاره قرار داد و گفت: شهرداری نوش‌آباد طرح زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت معابر شهرک امیرکبیر، خیابان‌های شهرک‌های شمالی، امید، فجر و جالیز و باند کند رو ضلع جنوبی بلوار شهید شمس آبادی را با اعتبار ۶۱ میلیارد ریال را رونمایی می‌کند.

وی همچنین به افتتاح مجموعه فرهنگی و کتابخانه عمومی شهر ابوزیدآباد با اعتبار هفت میلیارد ریال از محل اعتبارات نفت و گاز همزمان با هفته دولت اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح که از جمله طرح های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل و شهرداری ابوزیدآباد می باشد، بعد از توقف چندین باره در اجرای طرح، امسال به بهره برداری می رسد.

فرماندار آران‌وبیدگل در ادامه نیز طرح نهال‌کاری، مراقبت و آبیاری سفیدشهر با اعتبار ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و راه‌اندازی یک واحد بسته‌بندی مرغ و ماهی با سرمایه‌گذاری یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی بخش خصوصی را از دیگر طرح‌های افتتاحی در هفته دولت ۹۸ عنوان کرد.

شهرستان ۱۰۳ هزار نفری آران‌وبیدگل در فاصله نزدیک به ۶ کیلومتری کاشان و ۲۱۵ کیلومتری شمال استان اصفهان قرار دارد.

دوم تا هشتم شهریورماه برای گرامی‌داشت یاد و راه محمدعلی رجایی، رییس جمهوری و محمدجواد باهنر، نخست وزیر وقت و از شهدای حادثه انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور ۱۳۶۰، با عنوان هفته دولت نام‌گذاری شده است.

۷۴۷۲/۸۱۲۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس