نقش کمیته امداد در بهبود شاخص‌های معیشتی


نقش کمیته امداد در بهبود شاخص‌های معیشتی

رحیمی در دیدار با رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: استانداری فارس تلاش می‌کند تا با کمیته امداد که در بهبود شاخص‌های معیشتی نقش موثر دارد همکاری کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عنایت‌الله رحیمی» امروز (پنج شنبه ۳۱ مرداد) در دیدار با «سید مرتضی بختیاری»، رئیس کمیته امداد کشور گفت: با توانمدسازی مددجویان می‌توان آنها را به استقلال رساند و از شمار مددجویان کمیته امداد کاست.

استاندار فارس افزود: فعالیت کمیته امداد امام خمینی (ره) در سیاست‌های دولت مبنی بر اشتغال‌زایی است و در بهبود شاخص‌های معیشتی تاثیر بسزایی داشته است.

وی با تاکید بر نقش اقدامات کمیته امداد گفت: فعالیت این کمیته در رفع تنگناهای اقتصادی کنونی به ویژه در روستاها و برای محرومان نتایج مطلوبی در پی داشته است.

رحیمی با ذکر یک نمونه از اثربخشی در ایجاد اشتغال در استان فارس با همت نهادهای مختلف اعلام کرد: نرخ بیکاری در شهرستان خرامه که در سال 92 حدود 30 درصد بود در سال جاری به 10 درصد کاهش یافته است.

وی ادامه داد: استانداری فارس در همکاری با کمیته امداد در راستای تامین مسکن برای محرومان در فارس تلاش کرده و همکاری خیران و سایر دستگاه‌ها را نیز در حد امکان خود جذب کرده است.

استاندار فارس در دیدار با رئیس کمیته امداد کشور همچنین از انعقاد تفاهم‌نامه‌ میان استانداری و کمیته امداد فارس با هدف احداث 2 هزار و 800 واحد مسکن برای محرومان در استان خبر داد.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته