آغاز طرح‌های عمرانی در هرات/ 99 پروژه تا آخر سال تکمیل می‌شود


آغاز طرح‌های عمرانی در هرات/ 99 پروژه تا آخر سال تکمیل می‌شود

والی هرات گفت: با پیگیری‌های انجام شده بودجه طرح های عمرانی در هرات تامین شده و ساخت این پروژه‌ها آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، قراربود تا پروژه های عمرانی در شهرهرات برای بهسازی، ساخت کانال‌ها در سطح شهر برای رفع جاری شدن سیلاب و تخریب خانه‌ها، آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌های نواحی مختلف شهر از آغاز سال مالی اجرائی شود اما به دلیل تاخیر در مراحل کاری و تایید پروژه‌ها در مرکز افغانستان این پروژه ها با تاخیر 7 ماهه آغاز شده است.

«عبدالقیوم رحیمی» والی هرات در گفتگو با خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس گفت: پروژه‌های اساسی و نیاز مبرم شهروندان در نواحی مختلف شهر هرات به دلیل عدم تایید مقامات مرکزی تاخیر داشت که در حال حاضر این مشکلات رفع شده و امروز شاهد اجرائی شدن پروژه‌ها در هرات هستیم.

وی بیان داشت: اداره محلی هرات متعهد است ک تا پایان سال مالی پروژه‌های که با تاخیرکاری مواجه شده بود را وارد فاز اجرایی کند.

آغاز طرح‌های عمرانی در هرات/ 99 پروژه تا آخر سال تکمیل می‌شود

رحیمی ادامه داد: اداره محلی هرات تلاش دارد در مرکز شهر هرات پروژه‌های حیاتی را به بهره برداری برساند تا مردم این منطقه دسترسی آسانتری به خدمات داشته باشند.

همچنین «غلام حضرت مشفق» شهردار هرات در این مورد گفت: پس از تصویب اجرای پروژها از مرکز به هرات امروز برای آغاز 5 پروژه ساخت کانال، آسفالت خیابان و ساخت دیوارهای استنادی در 2 ناحیه 13 و 8 به هزینه 40 میلیون افغانی آغاز شد و گلنگ آن به زمین زده شد.

وی تاکید کرد: شهرداری هرات این تعهد را دارد که تا پایان سال 92 پروژه در این شهر را به هزینه 550 میلیون افغانی احداث کند و همچنین قرار است 4 پروژه بزرگ از سوی بانک جهانی به هزینه 1.5 میلیون دلار در هرات اجرا شود.

شهردار هرات ادامه داد: در کنار این پروژه‌ها نیز طرح میثاق شهروندی برای ساخت کوچه‌ها و جدول‌های نواحی هرات جریان دارد و تا پایان سال مالی تمامی نواحی هرات از این پروژه ها بهره مند خواهند شد.

مسوولین شوراهای مردمی در هرات نیز تاکید دارند: پس از گذشت 6 سال و رفت و آمد به اداره شهرداری، بزرگترین مانع شروع فصل سرما است که باعث تعطیلی این طرحها و آسیب پذیری شهر در برابر سیلاب های آینده است.

/انتهای پیام/

آغاز طرح‌های عمرانی در هرات/ 99 پروژه تا آخر سال تکمیل می‌شود
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا