آتش سوزی ٣ میلیارد و 500 میلیون ریال به میدان تره بار ایرانشهر خسارت وارد کرد


آتش سوزی ٣ میلیارد و 500 میلیون ریال به میدان تره بار ایرانشهر خسارت وارد کرد

زاهدان- ایرنا- رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: آتش سوزی شب گذشته (چهارشنبه شب) سه میلیارد و 500 میلیون ریال به خودروها و غرفه‌های این میدان خسارت وارد کرده است.

خلیل گرگیچ روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساعت ۲۲ دیشب پوشال‌های میدان میوه و تره‌بار این شهر آتش گرفت بطوریکه بر اثر این حریق یک دستگاه کامیون و یک دستگاه خودرو وانت مزدا طعمه حریق شدند.

وی افزود: براساس برآورد انجام شده این آتش سوزی سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به خودروها و غرفه‌های میدان خسارت وارد کرده است.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار ایرانشهر ادامه داد : علت آتش سوزی هنوز مشخص نیست اما از سوی کارشناسان آتش‌نشانی در حال بررسی است.

وی بیان کرد: میدان میوه وتره‌بار ایرانشهر با ۴۰ غرفه منبع تأمین کننده میوه و تره‌بار شهرستان‌های جنوب سیستان و بلوچستان است و روزانه بیش از ۳۰۰ تا ۴۰۰ تن انواع محصولات کشاورزی در آن خرید و فروش می‌شود.

میدان میوه و تره‌بار ایرانشهر در منطقه مسکونی این شهر واقع شده و تاکنون بسیاری از ساکنان این محدوده با ابراز گلایه‌مندی از وجود این میدان در داخل شهر از مسئولان دست‌اندرکار درخواست جابجایی آن را کرده‌اند.

گفته می‌شود غرفه داران از سال ۱۳۹۲ برای انتقال میدان میوه و تره‌بار ایرانشهر به خارج از شهر با شهرداری و ادارات مربوطه مکاتبه می‌کنند اما هنوز جایی برای آنان مشخص نشده است.

ایرانشهر در ۳۳۷ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در سه راهی زاهدان- چابهار و بم- چابهار واقع شده است.

۷۳۱۴**۶۰۸۱

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)