بیش‌از یک تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد


بیش‌از یک تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

زاهدان- ایرنا- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یک تن و 183 کیلوگرم انواع موادافیونی در عملیات مقتدرانه پلیس این استان کشف و ضبط شد.

سردار محمد قنبری روز پنجشنبه در این باره اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر توسط اعضای یک باند قاچاقچی از مناطق مرزی به شهرستان های ایرانشهر و خاش دست یافتند.

وی گفت: تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس با کنترل تحرکات اعضای این باند سرانجام روز گذشته تیمی از اعضای این باند مسلح را که با ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ در حال جابجایی محموله سنگین موادمخدر در محور ایرانشهر - بمپور بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: ماموران پلیس پس از طی مسافتی به راننده خودروها دستور ایست دادند که سرنشینان خودروها به سمت ماموران انتظامی تیراندازی کرده که با آتش پرحجم پلیس مواجه شدند.

فرمانده ارشد انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این عملیات، با اقدام ضربتی جان برکفان پلیس مبارزه با موادمخدر، ۲ سوداگر مرگ به هلاکت رسیده و یک قاچاقچی نیز دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز متوقف شد.

سردار قنبری خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروهای توقیفی، ۵۹۳ کیلو و ۹۲۵ گرم تریاک به همراه ۲ قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات کشف شد.

وی گفت: در ادامه این عملیات، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در شهرستان خاش با تیم دیگری از اعضای این باند که قصد جابجایی موادافیونی به خارج از استان را داشتند، درگیر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در این عملیات مسلحانه علاوه بر دستگیری ۲ قاچاقچی، از خودروی آنان ۵۰۴ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک، ۶۴ کیلو و ۴۶۴ گرم حشیش و ۲۱ کیلو و ۱۰۰ گرم انواع دیگر موادافیونی به همراه یک قبضه سلاح کلت کمری، مقادیری مهمات و ۲۵ عدد کارت سوخت کشف شد.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای متواری این باند مسلحانه از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باندها و فروشندگان موادمخدر را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت قاطعانه برخورد کند.

۹۹۲۳**۶۰۸۱

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر