107 طرح کشاورزی استان سمنان هفته دولت افتتاح می‌شود


107 طرح کشاورزی استان سمنان هفته دولت افتتاح می‌شود

سمنان- ایرنا- معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: 546 هزار و 999 میلیون ریال برای افتتاح 107 طرح عمرانی و تولیدی در استان به مناسبت هفته دولت هزینه شده است.

خدابخش عرب روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: با بهره برداری از ۱۰۷ طرح تولیدی و عمرانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، ۹۷۲ فرصت شغلی ایجاد و یک هزار و ۹۸۹ خانوار بهره‌مند می‌شوند.

وی تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز برای بهره برداری از ۱۰۷ طرح تولیدی و عمرانی استان سمنان در بخش کشاورزی در هفته دولت از محل اعتبارات استانی و ملی تامین شده است.

وی ابراز داشت: از ۱۰۷ طرح از مجموع طرح‌های آماده بهره‌برداری در استان سمنان در هفته دولت، ۷۳ طرح عمرانی و ۳۴ طرح تولیدی است.

به گفته وی، ۱۴۸ هزار و ۱۱۴ میلیون ریال از اعتبارات ملی و ۱۲ هزار و ۶۴۴ میلیون ریال از اعتبارات استانی برای بهره برداری از طرح‌های سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در هفته دولت هزینه شده است.

عرب یادآور شد: افتتاح همزمان هفت واحد پرورش ۵۰ راسی گاو شیری، افتتاح همزمان پنج واحد بره پرواری، واحدهای تولیدی سورتینگ پسته، خوراک دام و گلخانه، از جمله طرح های آماده بهرده برداری در هفته دولت در استان سمنان است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: مجموع آورده شخصی برای ۳۴ طرح تولیدی آماده بهره برداری در هفته دولت امسال در استان ۱۵۱ هزار و ۴۰ میلیون ریال است.

دوم تا هشتم شهریورماه به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

۷۳۴۲/۶۱۰۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز