25 واحد تولیدی با اشتغال 900 نفر در کردستان افتتاح می‌شود


25 واحد تولیدی با اشتغال 900 نفر در کردستان افتتاح می‌شود

سنندج - ایرنا - 25 واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری 2 هزار و 500 میلیارد ریال و اشتغال 900 نفر به مناسبت هفته دولت در کردستان افتتاح می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان روز پنجشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از جمله واحدهای قابل افتتاح استان در هفته دولت، بتن گازی ژیوار غرب در سنندج با ظرفیت ۷۰ هزار تن و سرمایه‌گذاری ۱۲۷ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۲۵ نفر است.

محمد دره‌وزمی اضافه کرد: واحد مهرپویش آوالان در دهگلان تولید کننده اوراق فشرده چوبی و روکش ملامینه با سرمایه‌گذاری ۴۹۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۶۷ نفری از دیگر واحدهای قابل افتتاح در هفته دولت است.

وی افزود: واحد کانیا نور برزین زاگرس در شهرستان بانه تولید کننده چراغ‌های ال ای دی دار و لامپ ال ای دی با ظرفیت سه میلیون عدد و با سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد ریالی و اشتغالزایی ۳۰ نفر در این ایام افتتاح می‌شود.

25 واحد تولیدی با اشتغال 900 نفر در کردستان افتتاح می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: واحد سپهر صنعت آرتا مستقر در شهرستان قروه تولید کننده کنسانتره آهن با ظرفیت ۱۵۰ هزار تن و سرمایه‌گذاری ۲۴۹ میلیارد ریالی و اشتغال ۷۸ نفر از دیگر طرح‌های قابل افتتاح استان در هفته دولت امسال است‌.

دره‌وزمی با اشاره به اینکه ۲ واحد با سرمایه‌گذاری خارجی هم در این ایام افتتاح می‌شوند، یادآور شد: واحد تولیدکننده لوازم خانگی ( تلویزیون، آب سردکن و ساندویج ساز) با ظرفیت ۱۵۰ هزار دستگاه و سرمایه‌گذاری ۳۴ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۰۰ نفر در شهرستان سقز افتتاح می‌شود.

وی افزود: واحد فراسازان توتون آپادانا تولیدکننده سیگارت فیلتردار با ظرفیت پنج میلیارد نخ و انواع تنباکوی معطر معسل با ظرفیت ۵۰۰ تن از دیگر واحد سرمایه‌گذاری خارجی قابل افتتاح در این ایام است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان اضافه کرد: سرمایه‌گذاری واحد ذکر شده یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است که برای ۳۱۰ نفر هم شغل ایجاد کرده است.

از دوم تا هشتم شهریورماه، در تقویم رسمی کشور به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

۹۹۳۶ / ۳۰۳۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل