پنج فیلم در سینما سیار خراسان جنوبی اکران می‌شود


پنج فیلم در سینما سیار خراسان جنوبی اکران می‌شود

بیرجند- ایرنا- مسئول سینمای سیار خراسان جنوبی گفت: در راستای برگزاری جشنواره سینما خاطره در همه استان‌ها، به مدت پنج روز فیلم‌های کودک و نوجوان در پنج شهرستان استان از طریق سینما سیار اکران می‌شود. 


حمید کاظمی تبار روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اولین فیلم سینما سیار روز گذشته در شهرستان زیرکوه اکران شد.

وی اظهار داشت: این برنامه در روزهای شنبه تا سه‌شنبه هفته آینده نیز برای شهرستان‌های درمیان، سربیشه، خوسف و بشرویه دنبال می‌شود.

مسئول سینمای سیار خراسان جنوبی با بیان اینکه جامعه هدف این برنامه اعضای کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوان و شرکت کنندگان طرح اوقات فراغت هستند افزود: اطلاع رسانی برای حضور از طریق ادارات ارشاد هر شهرستان انجام می‌شود.

وی به استقبال خوب کودکان و نوجوانان زیرکوه برای اکران اولین فیلم در سینما سیار خراسان جنوبی اشاره کرد و اظهار داشت: روز گذشته حدود ۷۰ کودک و نوجوانان به صورت رایگان فیلم «شهر موش‌ها» را تماشا کردند.

کاظمی تبار هدف از اجرای این برنامه را دسترسی مناطق محروم به سینما عنوان کرد و افزود: این برنامه‌ها در طول سال با اکران فیلم های روز همزمان با سینماهای کشور برای بزرگسالان نیز دنبال خواهد شد.

وی یادآور شد: گربه آوازه خوان، کلاه قرمزی و ضربه فنی از جمله فیلم‌هایی هستند که در سینما سیار خراسان جنوبی اکران خواهند شد.

۹۸۹۳* ۶۰۵۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403