973 کردستانی از قانون بخشودگی جرایم تسهیلات بهره‌مند شدند


973 کردستانی از قانون بخشودگی جرایم تسهیلات بهره‌مند شدند

سنندج - ایرنا - 973 تولید کننده مسکن در کردستان از مزایای تبصره 35 اصلاح قانون بخشودگی جرایم سود و دیرکرد مربوط به تسهیلات دریافتی زیر یک میلیارد ریال بهره‌مند شده و تسهیلات خود را تسویه کردند.

مدیر امور شعب بانک مسکن روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تبصره ۳۵ اصلاح قانون بودجه سال ۱۳۹۵ از نیمه دوم سال ۱۳۹۷ به اجرا در آمده که تا کنون ۹۷۳ نفر از تولیدکنندگان حوزه ساخت مسکن این استان از مزایای این قانون بهره‌مند شده اند.

جلال الدین سلیمی افزود: با استفاده از این قانون ۱۱۷ میلیارد و ۹۹۹ میلیون ریال از تسهیلات معوق این بانک تسویه کامل شد و اکنون نیز این برنامه در قالب بند «ل» تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۳۹۸ در حال انجام است.

وی با بیان اینکه کارشناسان بانک مسکن پرونده‌ تسهیلات معوق در حال بررسی احراز شرایط را در تمام شعب استان بررسی و در صورت واجد شریط بودن به اطلاع متقاضیان می رسانند، اضافه کرد: شرط استفاده از این قانون تسهیلات زیر یک میلیارد ریال و تسویه کامل اصل تسهیلات است.

واحدهای مسکن مهر تسقیط نشده به کمتر از ۹ درصد رسید

973 کردستانی از قانون بخشودگی جرایم تسهیلات بهره‌مند شدند

مدیر امور شعب بانک مسکن با بیان اینکه سهم استان کردستان از طرح مسکن مهر ۴۸ هزار واحد شامل ۱۱ هزار واحد روستایی و ۳۷ هزار واحد شهری است، افزود: تاکنون ۴۳ هزار و ۵۰۰ واحد از این مساکن به اتمام رسیده و تسهیلات آنها تقسیط بندی شده است.

سلیمی اظهار داشت: هم اکنون تنها چهار هزار و ۵۰۰ واحد تقسیط نشده در استان وجود دارد که شامل کمتر از ۹ درصد کل سهمیه این استان از طرح مسکن مهر است.

وی گفت: در سال جاری سعی می شود با همکاری سایر دستگاه های مرتبط پرونده مسکن مهرهای فاقد مشکل حقوقی در استان بسته شود.

بانک مسکن در استان کردستان دارای ۲۴ شعبه است که ۱۰ مورد از این شعب در شهر سنندج و ۱۴ شعبه نیز در سایر شهرستان ها خدمات رسانی می کنند.

۳۰۳۴/۹۱۰۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


امشب ماه صورتی را در آسمان ببنید