11 طرح آموزشی قزوین در هفته دولت افتتاح می‌شود


11 طرح آموزشی قزوین در هفته دولت افتتاح می‌شود

قزوین - ایرنا - همزمان با هفته دولت 11 طرح آموزشی توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس قزوین تحویل آموزش و پرورش استان خواهد شد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس قزوین روز پنجشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این تعداد طرح در قالب ۸۰ کلاس درس با ۱۱ هزار متر مربع زیربنا و ۲۶۰ میلیارد ریال اعتبار بهره برداری می‌شوند.

عسگرعلی جوانبخت افزود: از ۱۱ طرح قابل افتتاح در هفته دولت ۲ طرح در استان زلزله زده کرمانشاه با مشارکت بنیاد برکت ساخته شده‌اند.

وی با بیان اینکه پنج مورد از این طرح‌ها در روستاها واقع شده‌اند، اضافه کرد: پنج طرح آموزشی از محل اعتبارات تخریب و بازسازی شروع شده و ۶ طرح جدید الاحداث هستند.

جوانبخت گفت: سالن ورزشی ابراهیم آباد بویین زهرا به عنوان ساختمان الحاقی اداره آموزش و پرورش بویین زهرا، خوابگاه شبانه روزی آوج با هزار و ۱۶۴ متر مربع زیربنا و ۲۰ میلیارد ریال اعتبار و ۲ مدرسه در ثلاث باباجانی در مجموع با سه هزار و ۶۰۰ متر مربع زیربنا و ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار از جمله طرح هایی هستند که همزمان با هفته دولت به بهره برداری می‌رسند.

وی همچنین از افتتاح دبیرستان انرژی اتمی قزوین در سه هزار و ۴۰۰ متر مربع زیربنا و ۶۰ میلیارد ریال اعتبار طی هفته دولت خبر داد و افزود: دبستان ۱۲ کلاسه لشگر ۱۶ زرهی با هزار و ۲۲۰ متر مربع زیربنا و ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار، دبستان دو کلاسه میانبر در ۱۳۳ متر مربع زیربنا و سه میلیارد ریال اعتبار، دبستان سه کلاسه روستای شهرستان بشاریات آبیک در ۱۸۴ متر با پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، مدرسه ۶ کلاسه روستای حصار ضیاء آباد با ۳۱۸ متر مربع زیربنا و ۶ میلیارد ریال اعتبار و دبستان سه کلاسه جرندق با ۱۸۴ متر مربع زیربنا و سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار از دیگر طرح های مورد افتتاح در هفته دولت هستند.

جوانبخت با بیان اینکه هشت مورد از ۱۱ طرح قابل افتتاح هفته دولت، مشارکتی و بقیه با اعتبارات دولتی احداث شده‌اند، خاطرنشان کرد: میزان مشارکت خیران در این طرح‌ها ۳۰ درصد بوده است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس قزوین افزود: البته این ۱۱ طرح آموزشی تنها بخشی از طرح‌هایی هستند که تا اول مهرماه تحویل آموزش و پرورش استان می‌شوند و تا پایان شهریورماه چند طرح دیگر نیز در آستانه بازگشایی مدارس تکمیل و تحویل خواهند شد.

۷۳۸۸*۶۱۰۱

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!