مرسدس شوماخر جوان را به خدمت نخواهد گرفت


فرمول یک ایران – با اینکه مرسدس در نظر داشت که میک شوماخر را به برنامه رانندگان جوانش اضافه کند اما توتو ولف می گوید که شلوغی ترکیب جوان هایش این کار را غیر ممکن می کند. در ابتدای سال جاری پسر مایکل شوماخر، قهرمان هفت دوره مسابقات به آکادمی رانندگی فراری پیوست. راننده آلمانی که در سال گذشته قهرمان فرمول3 اروپا شد، در حال حاضر در رقابت های فرمول2...

فرمول یک ایران – با اینکه مرسدس در نظر داشت که میک شوماخر را به برنامه رانندگان جوانش اضافه کند اما توتو ولف می گوید که شلوغی ترکیب جوان هایش این کار را غیر ممکن می کند.

در ابتدای سال جاری پسر مایکل شوماخر، قهرمان هفت دوره مسابقات به آکادمی رانندگی فراری پیوست. راننده آلمانی که در سال گذشته قهرمان فرمول3 اروپا شد، در حال حاضر در رقابت های فرمول2 به همراه تیم پرما شرکت می کند و به دنبال فرصت حضور در فرمول یک است.

مرسدس شوماخر جوان را به خدمت نخواهد گرفتمرسدس شوماخر جوان را به خدمت نخواهد گرفت توتو ولف مدیر تیم مرسدس

تصمیم امضاء قرارداد با فراری عملا درهای مرسدس را به رویش بست، حداقل برای الآن که اینطور است. توتو ولف، مدیر مرسدس می گوید که در حال حاضر گزینه ای از مرسدس برای او وجود ندارد زیرا هنوز پیکان های نقره ای به دنبال صندلی برای رانندگان جوانش است:

بله هنوز هم به فکر صندلی آنها هستیم و چطور ما می توانیم چنین کاری انجام دهیم؟

پیش از این هم در تقلا بودیم که برای جورج راسل و استبان اکون در فرمول یک صندلی پیدا کنیم.

میک پسر خوبی بوده و شخصیت خوبی نیز دارد و در فرمول3 و فرمول2 بسیار رشد کرده و من مطمئن هستم که زمانی نیز فرا می رسد که او در فرمول یک نیز خوب کار می کند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کی یف طی یک هفته بیش از 3500 سرباز خود را در محور دونتسک از دست داد