مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از افتتاح 15 پروژه راهسازی با اعتباری حدود 1000 میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حمیدرضا امیرخانی گفت: 106 کیلومتر راه ، 5 دستگاه پل و تقاطع غیر همسطح، افتتاح 529 واحد مسکن مهر، افتتاح عملیات آماده سازی 50 هکتاری تیران و آغاز عملیات اجرایی 1000 واحد مسکونی مشارکتی در قالب مسکن ملی شاهین شهر و در سطح استان اصفهان همزمان با هفته دولت خبر داد.

وی با توجه به سیاست های دولت تدبیر و امید در راستای تولید مسکن ملی بیان داشت: احداث 40 هزار واحد مسکن ملی در استان در قالب مشارکتی از جمله برنامه ها و سیاستهای وزارت راه وشهرسازی است که عملیات اجرایی بخشی از آن در این ایام و به صورت ویدئو کنفرانس و به دستور رییس قوه مجریه آغاز خواهد شد که در همین راستا کلنگ احداث 1000 واحد مسکونی مشارکتی با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در وسعت 56 هزار مترمربع در شهر شاهین شهر بر زمین خواهد خورد.

امیرخانی افزود: عملیات آماده سازی 50 هکتاری تیران نیز در این ایام مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: احداث باند دوم نایین - انارک ، احداث باند دوم بادرود - کاشان ، احداث باند دوم تیران - سامان، احداث باند دوم برزک - کاشان، احداث باند دوم طالخونچه - مبارکه - شهرضا به عنوان راههای بزرگراهی و اصلی در مجموع بطول 71 کیلومتر از جمله پروژه های بزرگراهی استان محسوب می شود که با اعتبار 716 میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: احداث و انجام عملیات راهسازی پل 4 دهانه اژیه بطول یک کیلومتر، احداث پل 2 دهانه چنار بطول 2.5 کیلومتر، احداث زیرگذر سنگ سفید بطول 2 کیلومتر، احداث پل زیرگذر خمینی شهر بطول 3.5 کیلومتر ، احداث پل 2 دهانه زیرگذر گلشن بطول 3.5 کیلومتر نیز از جمله پروژه هایی است که با اعتبار 143 میلیارد ریال در این ایام به افتتاح وبهره برداری خواهد رسید.

امیرخانی گفت: به راههای روستایی احداث شده در سطح استان اشاره داشت و گفت: احداث و آسفالت گرم راه ارتباطی پل طاد - ونهر در فلاورجان، بهسازی و آسفالت گرم محور دولت قرین - سمیرم در سمیرم، بهسازی و آسفالت گرم محور آغداش - اسلام آباد در سمیرم، آسفالت گرم محور رحمت آباد در تیران و کرون، بهسازی و آسفالت گرم محور باغ ناظر- تهلگی در چادگان، بهسازی و آسفالت گرم محور اژیه - قلعه بالا در شهرستان اصفهان جمعا بطول 22 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 103 میلیارد ریال نیز در این ایام به افتتاح خواهد رسید.

این مقام مسئول از افتتاح 529 واحد مسکن مهر در سطح استان در این ایام خبر داد و گفت: 153 واحد مسکن مهر در شهر قهجاورستان، 300 واحد در شاهین شهر و 76 واحد در شهرضا به افتتاح خواهند رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی گفت: همچنین کلنگ آغاز عملیات اجرایی فاز 3 کنارگذر شرق اصفهان بطول 30 کیلومتر و احداث 1000 واحد مسکونی در شهر بهارستان در قالب تولید مسکن ملی و مشارکتی بر زمین خواهد خورد.