کشته و زخمی شدن چهار جنگجوی طالب در فاریاب


درگیری نیروهای امنیتی با طالبان در نتیجه یک درگیری بین نیروهای امنیتی و گروه طالبان در ولسوالی المار ولایت فاریاب دو جنگجوی طالب به قتل رسیده و دو تن دیگر شان مجروح گردیده اند. قول اردو 209 شاهین در یک خبر نامه ای گفته است که روز گذشته در نتیجه یک درگیری بین نیروهای امنیتی و گروه طالبان در قریه قره غویلی ولسوالی المار ولایت فاریاب دو تن از...

کشته و زخمی شدن چهار جنگجوی طالب در فاریابدرگیری نیروهای امنیتی با طالبان

در نتیجه یک درگیری بین نیروهای امنیتی و گروه طالبان در ولسوالی المار ولایت فاریاب دو جنگجوی طالب به قتل رسیده و دو تن دیگر شان مجروح گردیده اند.

قول اردو ۲۰۹ شاهین در یک خبر نامه ای گفته است که روز گذشته در نتیجه یک درگیری بین نیروهای امنیتی و گروه طالبان در قریه قره غویلی ولسوالی المار ولایت فاریاب دو تن از تروریستان طالب به قتل رسیده و دو تن دیگر شان مجروح گردیده اند.

این در حالی است که چند روز قبل نیز در نتیجه یک حمله هوای نیروهای امنیتی در ولسوالی پشتون کوت ولایت فاریاب دو تن از جنگجویان گروه تروریستی طالبان به قتل رسیده بودند.

ولایت فاریاب در شمال افغانستان قرار دارد و یکی از ناامن ترین ولایت های افغانستان به حساب می رود که گروه های مخالف مسلح دولت در اکثر ولسوالی های آن به شکل گسترده فعالیت می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)