درخشش هنرمندان مهابادی در جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیما


درخشش هنرمندان مهابادی در جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیما

اکبر قبادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هنرمندان صدا و سیمای مرکز مهاباد با ۸۹ اثر در بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها شرکت کرده بودند که از بین ۲۰ اثر راه یافته به بخش داوری، ۱۴ اثر موفق به کسب جایزه برتر شد.

وی اضافه کرد: در بخش سیمای این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه بهترین کارگردانی برنامه‌های خانواده به «حسن مخودی»، جایزه بهترین مجری خانم و بهترین پژوهش و نگارش برنامه های خانواده به «سارا راهب»، جایزه بهترین تهیه‌کننده و بهترین دکور برنامه‌های خانواده به «امیر ملاپور»، جایزه بهترین تصویربردار و نورپرداز در برنامه‌های خانواده به «صلاح الدین ارمی»، جایزه بهترین صدابردار سریال تلویزیونی به «عادل حدادی» و جایزه بهترین مجری خانم در برنامه‌های کودک با عنوان «باغچه گولان» به «دیلان قهرمان‌پور» اهدا شد.

وی افزود: «ابراهیم سعیدی» نیز دیپلم افتخار و جایژه ویژه هیأت داروران برای تله فیلم «ساکار» و «هژار نورانی» دیپلم افتخار و جایزه ویژه نویسندگی و کارگردانی برای سریال تلویزیونی «نشانی» را دریافت کردند.

مسوول روابط عمومی صدا و سیمای مرکز مهاباد گفت: در واحد صدا (رادیو) نیز از ۲۲ اثر راه یافته به این جشنواره، ۲ اثر برگزیده شد و دیپلم افتخار و لوح تقدیر بهترین برنامه میزگرد برای اثر رادیویی «حجاب» به «نشمیل اسماعیلی» و دیپلم افتخار و جایزه بهترین اجرای رادیویی برای اثر رادیویی «دیاری ئیواران» به «سالار مام‌قادری» اهدا شد.

وی افزود: در بخش موسیقی نیز ۱۳ اثر به مرحله داوری راه یافت که یک اثر برگزیده شد و دیپلم افتخار و جایزه بهترین آهنگ‌سازی با عنوان «بزمی شمشال» به «شهباز شاهین‌پور» اهدا شد.
وی اظهار داشت: در بخش فضای مجازی نیز از ۱۰ اثر راه یافته به مرحله داوری یک اثر برگزیده شد که دیپلم افتخار و جایزه بهترین تولید شعار سال برای فیلم کوتاه «لبخند» به «پژمان اسماعیلی» داده شد.

بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها در بخش‌های صدا، سیما، خبر، موسیقی، فضای مجازی، پژوهش و بخش جنبی با شعار «شبکه های استانی، توسعه پایدار، رونق تولید» از ۲۵ تا ۲۷ مردادماه در شهرستان بجنورد در استان خراسان شمالی برگزار شد.

مهاباد در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای اداره کل صدا و سیماست.

۳۰۲۰/۶۱۸۵/۲۰۹۳

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403