خرید بدون مجوز گندم توسط بخش خصوصی ممنوع است


خرید بدون مجوز گندم توسط بخش خصوصی ممنوع است

زنجان - ایرنا - مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از ممنوعیت خرید بدون مجوز گندم توسط بخش خصوصص خبرداد و گفت: خرید و فروش گندم به هر میزان حتی برای مصرف صنایع به عنوان مواد خام حتما باید با مجوز شرکت غله و خدمات بازرگانی انجام گیرد.

عبدالله جعفری روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: اساس دستورالعمل‌های ابلاغی توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران با هدف مدیریت جمع‌آوری و خرید گندم کشور از جمله استان زنجان و به منظور تامین نیاز مصرفی خانوار و صنایع هرگونه جمع‌آوری، خرید و فروش گندم باید با مجوز شرکت غله و خدمات بازرگانی انجام شود.

وی با بیان اینکه تامین نیاز گندم برای واحدهای صنعتی به منظور فرآوری و تولید محصولات ثانویه از طریق هماهنگی و اخذ مجوزهای لازم میسر و امکان‌پذیر است، تاکید کرد: در صورت عدم توجه به موضوع، مراجع نظارتی با متخلفان مطابق قوانین و مقررات برخورد خواهند کرد.

بر اسا اعلام شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۴ا سال گذشته این استان در زمینه تولید محصول راهبردی گندم در رتبه ۹ کشوری قرار گرفت.

گفتنی است سال گذشته در سطح کشور ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی خریداری شد که ۴.۷ درصد آن مربوط به استان زنجان بود.

به گزارش ایرنا، سال ۹۷ رکورد خرید گندم در استان زنجان با خرید ۴۵۵ هزار تن از این محصول شکسته شد.

امسال نرخ تضمینی خرید گندم از کشاورزان استان با قیمت کیلویی ۱۷ هزار ریال است.

۳۰۸۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!