همایش ملی اختلالات اندام فوقانی به میزبانی زنجان آغاز شد


همایش ملی اختلالات اندام فوقانی به میزبانی زنجان آغاز شد

زنجان - ایرنا - همایش ملی 2 روزه اختلالات اندام فوقانی با هدف به اشتراک گذاری آخرین اطلاعات و تحقیقات انجام گرفته در این حوزه از سوی اساتید صاحب نام کشور و اعضای انجمن جراحان دست ایران به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان از روز پنجشنبه آغاز شد.

دبیر علمی همایش ملی اختلالات اندام فوقانی به خبرنگار ایرنا گفت: این همایش با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان، انجمن جراحان دست ایران، گروه‌های ارتوپدی، جراحی عمومی، جراحی پلاستیک، جراحی عروق بی‌هوشی، رادیولوژی، روماتولوژی، عفونی، پزشکی قانونی و فارماکولوژی برگزار می‌شود.

رامین فرزام، محورهای این همایش را اختلالات اندام فوقانی شامل ضایعات تاندونی، عروقی، تعویض مفصل در اندام فوقانی، ضایعات عروقی، سوختگی و نحوه بی حسی اندام فوقانی عنوان کرد.

به گفته عضو انجمن جراحان دست ایران، مسائل پزشکی قانونی به دنبال تزریق در اندام‌های فوقانی، تکنیک‌های تزریق دارو در اندام‌های فوقانی، بیماری‌های روماتیسمی، تظاهرات روماتیسمی اندام، عوارض دارویی بر روی تاندون‌ها، تاندون‌های اندام فوقانی از دیگر محورهای این همایش است و علاوه بر آن کارگاه‌های مختلفی در این ارتباط با حضور متخصصان و کارشناسان مجرب دیگر طی این همایش برگزار می شود.

فرزام افزود: روز جمعه نیز بصورت صبح و بعد ازظهر متخصصان در ارتباط با موضوعاتی از قبیل سوختگی حاد دست، دفورمیتی بعد از سوختگی دست، سوختگی الکتریکی، سوختگی شیمیایی، یخ‌زدگی، کلیات اختلالات عروقی در دست، ترمیم شریان و ورید و تکنیک‌های آن، اختلالات عروقی در دست، کلیات پیوند در اندام فوقانی و تکنیک‌های حین عمل در پیوند انگشت سخنرانی خواهند کرد.

این عضو انجمن جراحان دست ایران ادامه داد: درمان دارویی و جراحی، تکنیک های تزریق کورتون، تکنیک‌های تزریق بوتاکس، تزریق پی آر پی در اندام فوقانی و اصول کلی تخلفات و قصور پزشکی از دیگر مباحث در نظر گرفته شده در این همایش است.

این همایش عصر روز /جمعه/ به کار خود پایان می دهد.

۹۶۴۶/۶۰۸۵

.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج