نمایش 10 فیلم منتخب جشنواره بین المللی فیلم کودکان در بروجرد


نمایش 10 فیلم منتخب جشنواره بین المللی فیلم کودکان در بروجرد

بروجرد - ایرنا - هشت فیلم ایرانی و 2 فیلم خارجی منتخب سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان در سینما فلسطین بروجرد نمایش داده می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: از امروز نمایش همزمان فیلم های منتخب این جشنواره در سینما فلسطین بروجرد آغاز و تا چهارم شهریور ماه ادامه دارد.

فرزاد درخشان افزود: در این جشنواره که برای اولین بار در بروجرد برگزار می شود و بصورت همزمان هر روز ۲ فیلم در چهار سانس به نمایش گذاشته می شود.

وی گفت: نمایش فیلم ها از ساعت ۱۴ روز پنجشنبه ۳۱ مرداد ماه در سینما فلسطین بروجرد آغاز می شود و فیلم ها بصورت هر کدام در ۲ سانس تا ساعت ۱۰ شب هر روز نمایش داده می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد بیان کرد: این جشنواره برای عموم ۳۰ درصد تخفیف در هزینه بلیط در نظر گرفته است به اینصورت که هزینه ۱۰ هزار تومنی بلیط این جشنواره هفت هزار تومان است.

وی اضافه کرد: علاوه بر این چنانچه در اداراتی بصورت گروهی بیشتر از ۱۰ نفر خواهان تهیه بلیط باشند برای آنها تخفیف ۵۰ درصدی اعمال می شود و هزینه بلیط برای آنها پنج هزار تومان خواهد بود.

درخشان ادامه داد: به منظور سهولت در تهیه بلیط این جشنواره نشانی اینترنتی www.gisheh.info در نظر گرفته شده است تا علاقه مندان بتوانند بلیط این جشنواره را با تخفف دریافت کنند.

۷۲۷۳/۱۹۲۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)