جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران می تواند در شناساندن تاریخ و فرهنگ این منطقه تاثیرگذار باشد


جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران می تواند در شناساندن تاریخ و فرهنگ این منطقه تاثیرگذار باشد

وزیر ارشاد در پیامی به سیزدهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران گفت: منطقه ارسباران ظرفیتی عظیم و سرمایه‌ای تمام نشدنی دارد که جشنواره هایی چون تئاتر کوتاه ارسباران می تواند در شناساندن تاریخ و فرهنگ این منطقه و رشد و شکوفایی آن تاثیر گذار باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در متن پیام «سیدعباس صالحی» به این جشنواره آمده است:

«غدیر چشمه جوشان معرفت و معیار سنجش دینداری است، در این فرهنگ غنی و روحبخش بزرگان و فرهیختگانی بالنده و از آن سرچشمه زلال، روح و اندیشه شان لبریز شده است.

تقارن برگزاری رویداد فاخر جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران که هنری آمیخته به حکمت و دانش و آکنده از معرفت و بینش است ، به ایام دهه امامت و ولایت را به فال نیک می گیرم .

هنرمندان عرصه هنر فاخر تئاتر علاوه بر خلاقیت هنری ، مراتب و مدارج اندیشه والای انسانی را که تعالی و بالندگی جامعه را در پی دارد ، در آثار خود متجلی می سازند .

منطقه ارسباران ظرفیتی عظیم و سرمایه‌ای تمام نشدنی دارد که جشنواره هایی چون تئاتر کوتاه ارسباران می تواند در شناساندن تاریخ و فرهنگ این منطقه و رشد و شکوفایی آن تاثیر گذار باشد .

این جشنواره با استقبال گروه های نمایش از سراسر کشور روند رو به رشدی دارد و مایه مباهات است که سیزدهمین دوره تئاتر کوتاه ارسباران با حضور علاقه مندان به این هنر فاخر برگزار و زمینه ای را فراهم کرده است تا هنرمندان این عرصه با اتکای بر داشته ها و آموخته های خود ، خالصانه به خلق آثاری ماندگار بپردازند.

اینجانب ضمن آرزوی آینده ای درخشان برای این جشنواره ، مراتب سپاس خود را تقدیم هنرمندان عزیزی می کنم که با آثار خود بر غنای این جشنواره افزودند . همچنین از برنامه ریزان و برگزارکنندگان این رویداد در شهرستان اهر ، تقدیر و سپاس گذاری داشته و از خداوند متعال تداوم توفیقات عزیزان و عزت و سربلندی ایران اسلامی را خواستارم» .

پایان پیام/523

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر