رونمایی از «اپلیکیشن مسجد» در روز جهانی مسجد


رونمایی از «اپلیکیشن مسجد» در روز جهانی مسجد

حجت‌الاسلام ذاکر با اعلام رونمایی از «اپلیکیشن مسجد» همزمان با روز جهانی مسجد، گفت: بنابر اعلام آمادگی پیشکسوتان انقلاب و دفاع مقدس، از ظرفیت این گروه در مساجد برای انتقال تجربیات‌شان به مسجدی‌ها استفاده می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «حجت الله ذاکر» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه رویکرد مرکز رسیدگی به امور مساجد در طراحی سایت جدید این مرکز افزایش تعامل با ائمه جماعات و سایر کارگزاران مساجد و همچنین عموم مردم است، اظهار کرد: سایت های مسجد کالا، مسجد TV و باشگاه ایده پردازان مسجدی سالیانه چند صد میلیون تومان برای این مرکز هزینه داشته اند در حالی که دستاوردهای شان ناچیز است.

معاون فرهنگی اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد افزود: اما سایت جدید این مرکز با کمترین هزینه طراحی شده است و اصولاً رویکرد این معاونت کاهش هزینه ها در عین حفظ کمیت و کیفیت برنامه ها است البته این رویکرد، با هزینه برای برنامه های فاخر و اثرگذار مساجد در تعارض نیست.

وی اضافه کرد: تمام تلاش این است که از ظرفیت های درونی مرکز رسیدگی به امور مساجد و مسجدی های سراسر استان تهران استفاده کنیم، از این رو در طراحی سایت جدید نیز همین قابلیت ها استفاده شده است در حالی که در گذشته در تولید محتوای فرهنگی و بارگذاری مطالب در سایت این مرکز کمتر از این ظرفیت ها استفاده می شد.

حجت الاسلام ذاکر تاکید کرد: پیشکسوتان انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس که به دلیل محدودیت های سنی و جسمی کمتر امکان حضور در مجامع و انتقال تجریبات شان را دارند، اخیراً با حضور در مرکز رسیدگی به امور مساجد آمادگی خود را برای فعالیت مستمر در مساجد اعلام کرده اند. ین نشان می دهد مساجد بهترین ظرفیت برای استفاده از توانمندی های تمام گروه های مردم است.

وی در ادامه با اشاره به همراهی خوب صدا و سیما و معرفی برنامه های مساجد ممتاز کشورمان، تاکید کرد: سایت «گنبد فیروزه ای» که متعلق به سازمان صدا و سیما است و خبرگزاری شبستان و فارس به خوبی توانسته اند فعالیت های ممتاز مساجد را به مردم معرفی کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد ادامه داد: یکی از اهداف ما در راه اندازی سایت جدید مرکز رسیدگی به امور مساجد افزایش ارتباط عموم مردم با این مرکز است که این مهم را عملیاتی کردیم. یکی از شواهد ما در ارتباط با این ادعا آن است که رتبه سایت مرکز رسیدگی به امور مساجد در رتبه بندی الکسا در اسفند ماه 1397 حدود 13 هزار بود که در پی گسترش فعالیت های آن در اردیبهشت امسال به چهار هزار رسید.

ذاکر در پایان با بیان اینکه این مرکز برنامه های مختلفی برای افزایش ارتباط با عموم مردم در نظر گرفته است، گفت: در همین راستا اپلیکیشن مسجد که حاوی مطالب مفید و متنوع در حوزه مساجد است، همزمان با روز جهانی مسجد رونمایی می شود.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان