کار برای غدیر را وظیفه دینی بدانیم/ دستاوردهای نظام مرهون اصل ولایت و امامت است


کار برای غدیر را وظیفه دینی بدانیم/ دستاوردهای نظام مرهون اصل ولایت و امامت است

بختیار با بیان‌اینکه انقلاب و نظام دستاوردهای خود را وامدار اصل ولایت و امامت هستند، گفت: لذا کار برای بزرگداشت دهه ولایت و امامت و ایام غدیر از وظایف دینی ما است. باید از همه ظرفیت‌ها برای تبلیغ غدیر استفاده کنیم.

«علی بختیار» در گفت‌ و ‌گو با خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان با بیان اینکه دهه ولایت و امامت بهترین فرصت برای تبیین پیام غدیر است، اظهار کرد: ولایت و امامت محور اصلی نظام جمهوری اسلامی است و دستاوردهای این نظام مقدس مرهون این دو اصل ارزشمند است.

نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دستگاه ها و نهادهای مختلف کشور هر سال بیشتر از گذشته در خدمت گرامیداشت ولایت و امامت هستند و امسال نیز شاهد رونق برنامه های این دهه در کشور هستیم.

وی اضافه کرد: کار برای بزرگداشت دهه ولایت و امامت جزو وظایف دینی ما است و همه گروه های مردم فارغ از جایگاه های شغلی باید در این زمینه فعالیت کنند که البته مردم ما همیشه در خدمت به اهل بیت (ع) پیشگام بوده اند.

بختیار ادامه داد: همه وظیفه داریم پیام رسان غدیر باشیم و باید از همه ظرفیت های موجود برای رساندن پیام متعالی ولایت و امامت به جهانیان استفاده کنیم. دستگاه های مختلف نظام جمهوری اسلامی در عرصه بین الملل در این زمینه به خوبی عمل کرده اند و باید تلاش خود را مضاعف کنند.

نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید فرهنگ سازی دقیق و وسیعی در زمینه بزرگداشت دهه ولایت و امامت و تبیین پیام غدیر صورت گیرد و همراهی آحاد مردم در این زمینه مهم ترین اقدام است.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری همیشه تاکید دارند باید برنامه ریزی ها به صورتی باشد که اجرای برنامه های مذهبی و فرهنگی از سوی مردم و گروه های مختلف، به صورت خودجوش باشد بر همین اساس هر قدر مشارکت مردم در برگزاری جشن ها و همایش های مرتبط با دهه ولایت و امامت بیشتر باشد، معارف غدیر نیز فراگیرتر می شود.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)