جشن‌های عید غدیر در آستان کریمه اهل‌بیت(س) + برنامه‌ها


جشن‌های عید غدیر در آستان کریمه اهل‌بیت(س) + برنامه‌ها

آستان حضرت فاطمه معصومه(س) در شب و روز عید غدیر با برنامه‌هایی همچون سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان وخطبه‌خوانی و مدیحه‌سرایی میثم مطیعی میزبان زائران می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مهدویت و غدیر، جشن‌های عید سعید غدیر امشب و فردا (۲۸ و ۲۹ مرداد ماه) در حرم نورانی کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) برگزار می شود.

این برنامه‌ها از امشب و بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان آغاز می شود و در ادامه سید‌رضا تحویلدار و سیدعلی حسینی‌نژاد به مدح و ثنای امیر‌المؤمنین امام علی (ع) می‌پردازند.

در ادامه جشن های غدیر، صبح فردا دعای ندبه توسط سیدجواد میر‌جعفری از ساعت ۶:۳۰ قرائت می شود و پس از آن حجت‌الاسلام بندانی نیشابوری به سخنرانی می‌پردازد. شعر‌خوانی سیداحمد علوی و مداحی رضا ولیزاده از دیگر برنامه‌های جشن عید غدیر در نوبت صبح آستان کریمه اهل بیت(ع) است که از ساعت ۱۱ آغاز می‌شود.

قرائت خطبه غدیر توسط میثم مطیعی آغاز‌گر برنامه‌ها در نوبت ظهر و پس از اقامه نماز است. از ساعت ۱۸:۳۰ برنامه‌های بعد از ظهر با سخنرانی حجت‌الاسلام برادران آغاز شده و پس از آن مجید علی‌اکبری به مدح و ثنای مولا علی (ع) می‌پردازد.

مراسم شام عید سعید غدیر خم در حرم حضرت معصومه (س) بعد از نماز مغرب و عشاء با قرائت دعای توسل آغاز شده و پس از آن حجت‌الاسلام میر‌باقری به سخنرانی می‌پردازد. مولودی خوانی و مدیحه‌سرایی میثم مطیعی پایان‌بخش این جشن ها است.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل فوق العاده خاص پریناز ایزدیار برای عید+ عکس