بانوی اخلاق و فلسفه به «حکایت دل» می‌آید


 بانوی اخلاق و فلسفه به «حکایت دل» می‌آید

مستند «حکایت دل» امشب با عنوان «بانوی اخلاق و فلسفه» و پرداخت به زندگی شهین اعوانی، استاد و پژوهشگر فلسفه روی ‌آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

خبرگزاری شبستان، گروه اندیشه: مستند «بانوی اخلاق و فلسفه» عنوان قسمت جدید از مجموعه «حکایت دل» است که به معرفی «شهین اعوانی»، پژوهشگر ایرانی حوزه فلسفه و عضو هیئت علمی مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران می پردازد. این مستند امروز (یکشنبه، 20 مرداد ماه) ساعت ۲۱ از شبکه چهار سیما پخش می شود.

شهین اعوانی، استاد فلسفه و عضو هیأت علمی مؤسسه حکمت و فلسفه ایران است. اعوانی فلسفه را تا مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه تهران گذراند و دکترایش را از دانشگاه بن آلمان گرفت. پژوهش‌های او عمدتاً در حوزه فلسفه کانت، فلسفه افلاطون، فلسفه میان‌فرهنگی، فلسفه اخلاق و زیبایی‌شناسی است. از جمله آثار او می‌توان به ویرایش و تدوین کتاب آگاهی و گواهی، ویرایش و تدوین کتاب هرم هستی، وضعیت فلسفه در آلمان اشاره کرد.

«حکایت دل» به تهیه کنندگی «علیرضا حسینی» و کارگردانی «بیژن شکرریز»، در قالب ۲۰ قسمت مستند از زندگینامه، پرتره علمی و حرفه‌ای استادان فاخر و مشاهیر معاصر کشور، یکشنبه ها ساعت 21 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

این مجموعه برای اولین بار از شبکه چهار سیما به روی آنتن می رود و روز دوشنبه ساعت۱۹:۳۰از شبکه یک سیما بازپخش می شود.

پایان پیام/248

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق