نقش موثر ستاد عتبات عالیات در همبستگی کشورهای همسایه


نقش موثر ستاد عتبات عالیات در همبستگی کشورهای همسایه

رحیمی در دیدار با رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور با اشاره به اینکه نقش موثر ستاد عتبات عالیات در همبستگی کشورهای همسایه، گفت: مردم استان فارس همچون سایر ایرانیان تمایل دارند در مسیر بازسازی عتبات عالیات گام های خیر بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عنایت الله رحیمی» در دیدار با «جلال مآب»، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور عنوان کرد: مردم ایران به ائمه معصومین (ع) ارادت قلبی و عشق دارند.

استاندار فارس افزود: مردم استان فارس نیز همچون سایر ایرانیان همواره تمایل دارند در مسیر بازسازی عتبات عالیات گام‌های خیر بردارند.

وی با تاکید بر دستاوردهای ارزشمند اقدامات ستاد عتبات عالیات برای کشور، نظام و مردم عنوان کرد: این اقدامات پس از جنگ تحمیلی و تنشی که میان دولت‌های 2 کشور ایران و عراق ایجاد شده بود زمینه همبستگی و اتحاد بین ملت‌ها را فراهم کرد.

رحیمی ادامه داد: ارتباط فرهنگی از ماندگارترین نوع ارتباطات است که در کنار روابط اقتصادی به ثبات امنیت در مرزهای همجوار و کشورهای همسایه کمک می‌کند.

استاندار فارس افزود: دولت در زمینه اعتقاد درونی و بر مبنای مباحث اقتصادی، سیاسی، امنیتی و فرهنگی می‌کوشد تا در حد مقدورات به گسترش فعالیت‌های ستاد عتبات عالیات کمک کند.

وی با اشاره به راهپیمایی بزرگ اربعین گفت: فارس از استان‌های پیشرو در این راه‌پیمایی عظیم است که همواره خدمات مطلوبی به زائران در این مراسم ارائه کرده است.

رحیمی همچنین ابراز امیدواری کرد که مراسم راهپیمایی اربعین امسال نیز همچون سالیان گذشته به مطلوب‌ترین شکل ممکن برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه نقش موثر ستاد عتبات عالیات در همبستگی کشورهای همسایه، گفت: مردم استان فارس همچون سایر ایرانیان تمایل دارند در مسیر بازسازی عتبات عالیات گام های خیر بردارند.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید