سفر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور به فارس


سفر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور به فارس

حجت الاسلام مهرابی گفت: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور صبح روز 30 مردادماه به فارس سفر دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «محمد صادق مهرابی»، امروز (یکشنبه ۲۷ مرداد) ضمن ابراز خرسندی از سفر حجت الاسلام «محمد قمی»،‌رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور به استان فارس گفت: در سفر وی به شیراز، دیدار وگفتگو با یکصد تن از فعالان قرآنی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس تاکید کرد: این سفر یک روزه در تداوم برنامه‌هایی است که از زمان انتصاب «حجت الاسلام قمی» درمقام ریاست این سازمان تبلیغات اسلامی در راستای سرکشی مستقیم و بدون واسطه به مناطق کشور و کسب اطلاعات استانی و شهرستانی به انجام می‌رسد.

حجت الاسلام مهرابی ادامه داد: همایش طلایه‌داران تبلیغ که به مناسبت ایام سوگواری امام حسین (ع) برگزار می‌شود با حضور طلاب مدارس علمیه، مبلغان بومی، روحانیون و ... در قالب یک جمعیت 800 نفری همزمان با سفر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و با حضور وی در 30 مردادماه برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اهمیت همایش بزرگ دیدار با پیرغلامان حسینی گفت: در سفر ریئس سازمان تبلیغات اسلامی در محل مهدیه و با حضور مداحان اهل بیت، همایش پیر غلامان چهارشنبه شب همایش پیرغلامان برگزار و چالش‌های هیات‌های مذهبی تحلیل و بررسی خواهد شد.

در این سفر، دیدار با هنرمندان و فرهیختگان فرهنگی در قالب دیدار با 30 نفر از هنرمندان زیر مجموعه حوزه هنری نیز گنجانده شده است.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج