ردبول صندلی گسلی را در سیلورستون به آلونسو پیشنهاد داده بود


فرمول یک ایران – ردبول قبل از برگزاری گرندپری بریتانیا به پیش فرناندو آلونسو آمده و صندلی پیر گسلی را به او پیشکش کرده که با جواب قاطع منفی روبرو شده است. آلونسو در انتهای فصل 2018 پس از چند سال رانندگی با تیم مک‌لارن و عملکردی نه چندان راضی کننده از فرمول یک خداحافظی کرد و به مسابقات ایندی 500 برای فتح تاج سه گانه موتوراسپورت رفت، اما همچنان در...

فرمول یک ایران – ردبول قبل از برگزاری گرندپری بریتانیا به پیش فرناندو آلونسو آمده و صندلی پیر گسلی را به او پیشکش کرده که با جواب قاطع منفی روبرو شده است.

آلونسو در انتهای فصل 2018 پس از چند سال رانندگی با تیم مک‌لارن و عملکردی نه چندان راضی کننده از فرمول یک خداحافظی کرد و به مسابقات ایندی 500 برای فتح تاج سه گانه موتوراسپورت رفت، اما همچنان در سرخط خبرها مبنی بر بازگشت احتمالی‌اش در سال 2020 است. با این حال، این می‌توانست زودتر اتفاق بیافتد اگر او صندلی ردبول را در میانه این فصل قبول می‌کرد.

ردبول صندلی گسلی را در سیلورستون به آلونسو پیشنهاد داده بودردبول صندلی گسلی را در سیلورستون به آلونسو پیشنهاد داده بود فرناندو آلونسو در ایندی 500

گرچه ردبول علنا اظهار می‌کرد که تیم تا پایان فصل پیر گسلی را در تیم نگه می‌دارد، اما در پشت‌پرده آنها از جولای و حول و حوش گرندپری بریتانیا دست به کار شده بوده‌اند. طبق اظهارات یک روزنامه اسپانیایی، فرناندو کسی نبوده که قدم اول را برداشته بلکه آنها به رهبری کریستین هورنر بوده اند که به مرد اسپانیایی برای حضور در تیم علاقه نشان داده اند، گرچه که با یک پاسخ منفی مصمم روبرو شده‌اند.

زمانی که قهرمان دو دوره جهان، فرمول یک را سال قبل ترک کرد، احساساتش را به طور واضحی در مورد مسابقات دوران جدید فرمول یک بیان کرد که به گفته خودش بسیار بی علاقه و بدون شوق به دلیل کم ‌بودن رقابت است.

ردبول صندلی گسلی را در سیلورستون به آلونسو پیشنهاد داده بودردبول صندلی گسلی را در سیلورستون به آلونسو پیشنهاد داده بود فرناندو آلونسو و سباستین فتل

اما این اولین باری نیست که ردبول با آلونسو در ارتباط بوده است. مدیر فنی تیم ردبول آدرین نیوی فاش کرده است که در سال 2007 آنها بسیار نزدیک به امضای قرارداد با او بوده اند که اتفاق نیفتاد:

ترکیب سباستین و فرناندو به مانند ترکیب آیرتون سنا و آلن پراست می شد. این یکی از اتفاقاتی بود که متاسفانه رخ نداد ولی خیلی نزدیک بود که اتفاق بیافتد.

فکر می کنم در صورت رخداد چنین مسئله ای ما موفقیت های زیادی را باهم بدست میاوردیم. ردبول همیشه سیاست رشد رانندگان خودش را دارد و انتقال فرناندو آلونسو یک مسئله بیرونی و غیر جدی به نظر می رسید.

در سال‌های 2009، 2011 و 2013 نیز مذاکراتی بوده است در حالی که آلونسو سال قبل گفته بود ردبول در موناکو و سپس در ماه آگوست همان سال در مورد صندلی اش در 2019 با او ارتباط داشته است.

ردبول تماسش با آلونسو را در سال قبل رد کرده، حال خواهیم فهمید که آیا آنها این ادعا را مانند سال قبل تکذیب می‌کنند یا خیر.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر