مسعود فراستی شخصیتی عجیب و غریب در سینمای ایران است، این منتقد باسواد با رفتارهای متفاوتش در عرصه نقد فیلم گاهی اوقات خانواده سینما و حتی علاقه‌مندان سینما را سوپرایز می‌کند و اتفاق جدیدی که از او رقم خورده است به نقد متفاوتش از فیلم «قصر شیرین » در هنگام جشنواره و هنگام اکران عمومی برمی‌گردد. ویدئو مونتاژ شده‌ای از این تناقضات آشکار از او در فضای مجازی پیچید و مجدداً تعجب همگان را برانگیخت.

نوید محمدزاده با انتقاد از مستندی که برای آکادمی فیلم اسکار انتخاب شده بود گلایه‌اش را رسانه ای کرد و به سرعت عذرخواهی کرد. عذرخواهی او تشویق خانواده سینما را به همراه داشت. او در اقدامی حرفه‌ای از عوامل فیلم منتخب ایران برای آکادمی فیلم اسکار عذرخواهی کرد.

گلایه حامد بهداد هم از فیلم منتخب ایران برای آکادمی فیلم اسکار نیز او را به یکی از چهره‌‌های این هفته خبرگزاری برنا تبدیل کرد.

سعید راد که بی شک یکی از بهترین‌های سینما در دوره خودش محسوب می‌شود با سریال «ترور خاموش» به کارگردانی احمدی معظمی به زودی به تلویزیون می‌آید تا با نقشی متفاوت در رسانه ملی نیز دیده شود.

گفتنی است، با وجود اینکه احمد معظمی کارگردان مجموعه تلویزیونی «ترور خاموش» معتقد است که سعید راد برای اولین بار با این سریال به تلویزیون می‌آید پیش از این سعید راد با مجموعه تلویزیونی «در چشم باد» در تلویزیون دیده شده است.

بسیاری پیگیر دلیل لغو کنسرت محمدرضا گلزار در متل قو شدند و این اتفاق می‌رفت تا برای او حاشیه‌ساز شود تا اینکه گلزار با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش کسالت را دلیل لغو کنسرتش اعلام کرد.

عکس مشترک شهاب حسینی با یک طرفدار برای او دردسر ساز شد طوری که سوپر استار سینمای ایران مجبور شود در پستی این اتفاق را موشکافی و گلایه اش را رسانه ای کند.

"در جست‌وجوی فریده" فیلم منتخب سینمای ایران برای آکادمی فیلم اسکار نیز یکی از اتفاقات مهم هفته گذشته بود که با واکنش‌های متفاوتی از سوی خانواده سینما و کاربران فضای مجازی مواجه شد.