کاپیتان تیم ملی هاکی: در کل کشور حتی یک زمین چمن استاندارد نداریم


کاپیتان تیم ملی هاکی: در کل کشور حتی یک زمین چمن استاندارد نداریم

‌کاپیتان تیم ملی هاکی داخل سالن می‌گوید: اگر زیرساخت‌های هاکی چمنی در کشور فراهم شود، در این بخش نیز می‌توانیم موفق شویم.

‌بهداد بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در هاکی داخل سالن که جزو قدرت‌های برتر دنیا هستیم اما مشکل این است که زیرساخت هاکی چمنی را نداریم.

وی ادامه داد: در کل کشور حتی یک زمین چمن استاندارد هاکی نداریم و این درحالی است که هاکی مثل فوتبال نیست که با فوتسال اختلاف زیادی داشته باشد و در تمام دنیا بازیکن‌های هاکی سالن و چمن مشترک هستند.

بیرانوند تأکید کرد: اگر دو چمن مصنوعی استاندارد هاکی داشته باشیم و یک مربی خارجی برای هدایت تیم ملی جذب شود، بدون شک در هاکی چمن هم می‌توانیم حرف‌ها برای گفتن داشته باشیم.

ارزشمندترین هاکی‌باز آسیا یادآور شد: در دنیا فصل زمستان هاکی داخل سالن و در تابستان هاکی چمنی بازی می‌کنند و بازیکن‌ها یکی هستند و با توجه به ظرفیت هاکی‌بازان ایرانی، بدون اغراق می‌توانیم که در چمن هم موفق شویم.

وی یادآور شد: هاکی چمنی المپیکی است و ما هم باید سعی کنیم زیرساخت‌های این رشته را فراهم و تمرکز بیشتری روی آن داشته باشیم.

بیرانوند با اشاره به کسب سهمیه حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون، تصریح کرد: آن زمان گفتند چون هاکی شانس مدال ندارد، در این رقابت‌ها شرکت نکنید و هنوز هم از این بابت حسرت می‌خوریم.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است